loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 651 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (11)

 

 

دعوت اختصاصی از قبیله هواداران احسان علیخانی توسط عمو موسی سلامت ..

 

 

سلام ... جمعه همین هفته  مورخ ۲۲ آذرماه ساعت ۱ بعد از ظهر در سینما فلسطین به آدرس :  خیابان آیت الله طالقانی - بعد از میدان فلسطین - نرسیده به چهار راه ولیعصر     سالن  شماره ۲  فیلمی ( مستند )  که بخشی از زندگی عمو موسی سلامت هست قراره به روی پرده بره ... نام این فیلم بنام پولیس پولیس میباشد ... عمو موسی به طور ویژه از دوستان قبیله هواداران احسان علیخانی دعوت کرده که تشریف بیارند ..   ممنون میشم به ادامه مطلب بیائید  ...

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farnoosh در تاریخ 1392/10/11 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

خب که چیشکلکشکلک

این نظر توسط از طرف عمو موسي در تاریخ 1392/09/23 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

ياسلام يكي از دوستان همسفر سينماااااااا
قلب این بنده ی تو

قلبت وسیع...
چشمانت نجیب...
نگاهت پر ازحرف...
زبانت گویا...
دلت دریا...
رنگت سرخ...
شنیدنت سکوت...خلوت
امّا من تو را می شنوم...
تورا می نگرم...
راه تورا...
حرف تورا...
صدای تو را...
اشک و لبخند تورا...

آخر یک روز تو یا روزهای تو چگونه در مستندی بگنجد؟!

...امّا دیدنی بود...وقتی که پلّه پلّه رکاب تو ...با دست دوستان تو...
بالا برده می شد...
راستی برادرم پلّه ها را می شمردی؟! یا نگاه مشتاق دوستدارانت را؟!
ومن خواهر مجازی تو...در آن لحظه هزار مستند پرواز ...در خیال خود ...بافتم ...
...تا تو به آن بالا برسی ...تا تو از آن بالا برگردی...
بال هایت کو؟!پنهانشان می کنی تا با ما هم رکاب شوی؟!!
...و تو آن لحظه لب به شوخی باز کردی ...وبرای لبخند دوستانت...
زبانم لال...نوای لا الا اله الله می خواندی ...یادم رفت بگویم :مستندت زیرنویس می شد تا تو بخوانی آنچه گفته بودی...
امّا...صدای چهچه پرندگان سرایت ...در آن روزمرّه های تو ...زیر نویس نشد...
صدایشان شنیدنی بود...برادرم.
برچسب‌ها: حرف دل ...جانباز سلامت

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط از طرف عمو موسي در تاریخ 1392/09/23 و 0:21 دقیقه ارسال شده است

ياسلام يكي از دوستان همسفر سينماااااااا
قلب این بنده ی تو

قلبت وسیع...
چشمانت نجیب...
نگاهت پر ازحرف...
زبانت گویا...
دلت دریا...
رنگت سرخ...
شنیدنت سکوت...خلوت
امّا من تو را می شنوم...
تورا می نگرم...
راه تورا...
حرف تورا...
صدای تو را...
اشک و لبخند تورا...

آخر یک روز تو یا روزهای تو چگونه در مستندی بگنجد؟!

...امّا دیدنی بود...وقتی که پلّه پلّه رکاب تو ...با دست دوستان تو...
بالا برده می شد...
راستی برادرم پلّه ها را می شمردی؟! یا نگاه مشتاق دوستدارانت را؟!
ومن خواهر مجازی تو...در آن لحظه هزار مستند پرواز ...در خیال خود ...بافتم ...
...تا تو به آن بالا برسی ...تا تو از آن بالا برگردی...
بال هایت کو؟!پنهانشان می کنی تا با ما هم رکاب شوی؟!!
...و تو آن لحظه لب به شوخی باز کردی ...وبرای لبخند دوستانت...
زبانم لال...نوای لا الا اله الله می خواندی ...یادم رفت بگویم :مستندت زیرنویس می شد تا تو بخوانی آنچه گفته بودی...
امّا...صدای چهچه پرندگان سرایت ...در آن روزمرّه های تو ...زیر نویس نشد...
صدایشان شنیدنی بود...برادرم.
برچسب‌ها: حرف دل ...جانباز سلامت
(0 لایک

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط stranger در تاریخ 1392/09/21 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

بنظرتون خوده عمو عسلی هم حضور دارن؟؟؟شکلک

این نظر توسط ادم برفی در تاریخ 1392/09/21 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

یه دنیا سلاممممممممممممممممممم ....



امروز زمین پر از سپیدیه بیاین دلامون رو هم سپید کنیم

خیلی دوتون دارم دلم براتون تنگیده بود...


اقای احسن خان احمدی تولدتون مبارک

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1392/09/20 و 21:17 دقیقه ارسال شده است

زهرا جوووووونشکلک
من میخوام تو انجمن عضو بشمشکلک
ولی نمیشه.......شکلکشکلک
تو رو خدا یه کاری بکنینشکلکشکلک

این نظر توسط Nazii در تاریخ 1392/09/19 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه ی عزیزای دلم
بچه افسردگی گرفتم از بس سایت برام باز نشدشکلک
مرورگرمو عوض کردم با فیلتر شکنم میرم بازم باز نمیکنه که نمیکنه
نمیدونم دیشب چجوری اتفاقی باز کرد فکنم دل اینترنتم برام سوخت به هر حال الان دوباره میکنم باز نمیکنه شکلک
دوستان نابغه و خبره اگه راه دیگه ای بلدید کمک کنید و اگرم ندارید بگید تا من برم با درد خودم بسازم و بسوزم بعد 2 روز دیگه معتاد شدم نگید چراااااااااا

این نظر توسط solmaz در تاریخ 1392/09/19 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

سولماز یه ماه عسلی :
سلام ابجی زهرا جووووونم .. مرسی بابت این خبر. ایشالا که همینطور خواهد بود ..
درسته من تهران نیستم اگه بودم حتما میرفتم .. هر کسی از بچه ها رفت بیاد برامون تعریف کنه
میدونم بازم هم مثل همیشه پرچم قبیله بالاست ..بچه های اینجا گل و گلاب هستنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط از طرف عمو موسي در تاریخ 1392/09/19 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام دوستان عزيز قبيله ماه عسل عليخاني مدير سايت محترم ثبت پيت نبام من قبلي پاك كرده و اان هم ثبت نام جديد هم من قبول نميكند احساس ميكنم مدير محترم هنوز با مشگل دارد و من اشتباه كردمبرگشتم پس من ديگر مقصر نيسستم كه دگه نگويد چرا عمو قبيله نماببد...از مسول سايت قبيله محترم درخواست كردم دعوت من سينما پاك كنيد مزاحم شما نميشوم از طرف باعزت احترام عمو موسي

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط از طرف عمو موسي در تاریخ 1392/09/19 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

باسلام از طرف عموموسي

من آمده ام واي واي ، من آمده ام
عشق فرياد کند
من آمده ام که ناز بنياد کند
من آمده ام


اي دلبر من الهي صد ساله شوي
در پهلوي ما نشسته همسايه شوي
همسايه شوي که دست به ما سايه کني
شايد که نصيب من بيچاره شوي


من آمده ام واي واي، من آمده ام
عشق فرياد کند
من آمده ام که ناز بنياد کند
من آمده ام


عشق آمد و خيمه زد به صحراي دلم
زنجير وفا فکنده در پاي دلم
عشق اگر به فرياد دل ما نرسد
اي واي دلم واي دلم واي دلم


من آمده ام واي واي من آمده ام
عشق فرياد کند
من آمده ام که ناز بنياد کند
من آمده ام


بيا که برويم از اين ولايت من و تو
تو دست منو بگير و من دامن تو
جايي برسيم که هر دو بيمار شويم
تو از غم بي کسي و من از غم تو


من آمده ام واي واي من آمده ام
عشق فرياد کند
من آمده ام که ناز بنياد کند



وقتي دلم برايت تنگ مي شود
در آيينه تو را جستجو مي کنم ؛
ودر وجود خودم تورا زيباتر مي بينم
اگر روزي توهم دلت برايم تنگ شد به ابر
کبودي که از بالاي سر يک نيلوفر تنها مي گذرد لبخند بزن
من آمده ام


من عاشق هوس هاي عاشقانه ام ،
دستهايت را به من بده ،
به جهنم که مرا به جهنم ميبرند
به خاطر عشق بازي با تو ... !!


قابل توجه دوستان عزيز قبيله هاه عسل عليخاني وووو پرسپوليسااااااوغيره...
..دعوت به تماشاي فيلم پوليس پوليس (بخشي از زندگي جانباز موسي سلامت عاشق همت )
جمعه 22 آذر ساعت 13 سينما فلسططن سالن 2 واقع در خيابان ايت الله طالقاني بعداز ميدان فلسطين
نرسيده به چهاراه وليعصر(ع)/با حضور خود دلم شاد كنيد به ديگران اطلاع يدهيد/ ياعلي مدد
از طرف عمو موسي قفس ثارالله

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 541
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 4,426
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,845
  • بازدید ماه : 10,845
  • بازدید سال : 283,707
  • بازدید کلی : 5,930,432
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..