loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1267 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (30)

 

 

احسان علیخانی مجری جشنواره فیلم کوتاه سماء...

 

سلام ... احسان علیخانی جمعه 28 فروردین ماه در فرهنگسرای اندیشه اجرای اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه سماء را برعهده داشتند ... ممنون از همه عزیزانی که عکسها را به دست قبیله رساندند ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تو دلخوشی همیشه برای فردایی اگر چه در پس ابری ولی تو می آیی در تاریخ 1394/03/12 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

***
ما پی نبرده ایم تو را آن چنان که هست

کاری نکرده ایم به قدر توان که هست

کــاری بــرای آمــدن تو نکــرده ایم

اما برای نذر قدوم تو جان که هست

گر بی قراری دل ما آشکـــار نیست

پیدا ز حال و روز پریشانمان که هست

دل گه گـدار از تو جـدا می شود ولـی

این دست ها دخیل بر این آستان که هست

ما در قمــار عشق، به عشق تو آمدیم

پس فارغیم از همه سود وزیان که هست

ای دل برای عقده گشایی به سامرا

ما را نبرده اند اگر ، جمکران که هست..........


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط غريب كوفه اشتياقي که به ديدار تو دارد دل من دل من داندو من دانم وتنهادل من در تاریخ 1394/03/12 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

***
ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم..

کوزه گر کوزه بسازد زخاک جسدم..

لب آن کوزه بسازد زخاک لب من ..

بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم..

اللهم ارنی الطلعه الرشیده


اللهم عجل لولیک الفرج....


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1394/03/03 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط هر وقت دلت هوای باریدن داشت برگرد بیا شانه ی من منتظر است! در تاریخ 1394/03/03 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

***

////////یه وقتایی فکر می کنی... وقت تنهایی رسیده عشق تمومه............

یه وقتایی فکر می کنی ... عاشقی سهم تو نیست برات حرومه...............

یه وقتایی حس خوبی تو به زندگی نداری...

حس می کنی که این روزا رو دیگه داری کم میاری...

مگه من .. مردم .. تو تنها بمونی...

مگه من ..مردم .. با غم ها بمونی...

مگه من مردم.. اشکاتو نبینم..

یه دقیقه زودتر از تو... من میمیرم..

//////////////مگه من .. مردم.. تو... تنها بمونی...

مگه من .. مردم.. با غم ها بمونی...

مگه من.. مردم.. اشکاتو نبینم..

یه دقیقه زودتر از تو ... من .. میمیرم ..//////////////

.................................................................



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1394/02/30 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط تماشاکن اینلحظه هاییروکه دارن خیس میشن چشام روبروت نشستم بگیرم بااین گریه هاجواب سوالاموازاین سکوت در تاریخ 1394/02/30 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

***

آنقدر هوای حوصله ام سرد است..............

که انگشتان احساسم سر شده است...

خدا ی عزیزم ...

///دیگه توان خواستن ندارم.. ؛///

امشب ، تو دعا کن . . .

////////////من .. می گویم : آمین.............. ! //////////////

.........................................

***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دلخوشیم یه ابرتیره ست که هوای منوداره آخه ازسیاه ترین ابربهترین بارون میباره در تاریخ 1394/02/30 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

***

/// اگه دست من.. بود به آسمون میگفتم..

که ستاره هاشو دور سرت... بریزه.....

دنیامو میدادم پای چشمات بفهمی...

\"\"\"یه نگاه سادت چقدر برام .. عزیزه................\"\"\"


///چشم بد دور از نگاهی ... که منو .. وابسته ی چشمای خودش کرد......

بعضی وقتا که ازش دور میشم.. یه صدایی تو سرم هی میگه برگرد..../////////////

............................



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط دستاموول کردی دنیاموگم کردم بی توبه چه عشقی این راه و برگردم در تاریخ 1394/02/30 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

***
وقتی حس میکنم ..

جایی در این کره خاکی تو... نفس میکشی...

و من از همان نفسهایت نفس میکشم..

آرام میشوم.. !

تو باش...!

هوایت... !بویت!...

هم برای زندگی کردن کافیست...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط elena در تاریخ 1394/02/24 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

می خوام عضو بشم بابا تو رو خدا انجمن رو فعال کنید میخوام عضو بشم

این نظر توسط در تاریخ 1394/02/20 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,312
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,731
  • بازدید ماه : 8,731
  • بازدید سال : 281,593
  • بازدید کلی : 5,928,318
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..