loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1989 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (24)

 

 

حضور احسان علیخانی در مراسم تقدیر از برنامه سازان نوروزی 93 ...

 

 

 

سلام ... احسان علیخانی در مراسم تقدیر از برنامه سازان نوروزی ۹۳ که دیروز برگزار شد حضور داشت . در ادامه مطلب میتوانید عکس دیگری که در روزنامه جام جم امروز چاپ شده را ملاحظه بفرمائید ... از دوست عزیزمان فهیمه ۷۴ بابت عکس بالا هم نهایت تشکر را داریم ...

 

۲عکس دیگر در ادامه مطلب اضافه شد ممنون از فهیمه ۷۴ عزیز ...

 

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/07 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

عشق من الهی من بمیرم تو رو با غم نبینم..

تو رو یه گوشه من اینجوری بی همدم نبینم..

عمر من الهی زنده باشی یه روز از غم جداشی...

بدون تو می میرم من اگه یه روز نباشی...

یه روز نباشی... شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/06 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

خودمُ زدم به کوری شاید این روزُ نبینم ..
شاید این نگاه تلخِ استخون سوزُ نبینم..
اما دیدمُ بریدم نفسا زیره شکنجه..
به دلم سپرده بودم هرجا دیدنت برنجه..
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم..
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم..
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم..
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم..
حالا لحظه هام اسیره گریه های ناگزیره..
این ترانه تا قیامت اعتراف ازم میگیره..
خودمُ زدم به کوری شاید این روزُ نبینم..
شاید این نگاه تلخِ استخون سوزُ نبینم..
اما دیدمُ بریدم نفسا زیره شکنجه..
به دلم سپرده بودم هرجا دیدنت برنجه..
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم..
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم..
من با اشکای نفیسم روی سرنوشتِ خیسم..
آخرین نامه ی عمرهِ عاشقم رو می نویسم.. ...
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/05 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

تـو زندگـی...
یکــ جایی هستــــ ، بعـد از کلی دویدن
یهـو وایمیستی..
سرتو میندازی پایین..
و آروم میگی:
« دیگه زورم نمی رســـهــــ ...!! »
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/05 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

شـــب است...
کـــلـنـجـار مــی روم بــا خــودم..
بــا دلـتـنـگــی هــایــم..
بــا قـلــب لــه شــده ام..
بــا غــرور شـکـسـتــه ام..
سـراغــش را بــگـیــرم...؟ نــگـیــرم...؟
ای خدا دلـــــــم... شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/04 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

دلت آیینه ی ایثار عشق است...
نگاهت معنی بیدار عشق است...
تو درآبادی دل خانه داری ...
تو را دیدن همان دیدار عشق است... ***

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/04 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

فقط باش همین ... !

و من حس امنیت حضورت را ب رخ تمام تاریکی ها بکشم ..
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/04 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

مینویسم چون نمیدانم وقتی که نیستی درمانش چیست..
اینطور است که دلتنگی من نمایان میشود..
چه کنم دلم تنگ است ...
بی تو زندگی در نوشتن معنا دارد زیرا که از تو ...مینویسم..
ارام میشوم..شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/04 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

بــــــاور کن...!
خیلی حـــــــرف است....
وفـــــــــادار دســــت هایی باشی..
که یکبار هم لمســــشـــان نکرده ایی... !!!!

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط غزاله سمایی در تاریخ 1393/02/03 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

چه عکسایی مرسی خوشمال شدمشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/02/03 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

نوبت من شد که برم شاید دیگه منو نبینی...
دست خودم نیست موندنم یه وقت به پای من نشینی...

گریه نکن دیدن اشکات واسه من عذابه..
چشمات و ببند تا ببینی که همش یه خوابه...

گریه نکن دیدن اشکات واسه من عذابه..
چشمات و ببند تا ببینی که همش یه خوابه...

قربون چشمات ...اشکات و پاک کن...
هنوز نمردم ..خوبم نگاه کن...

خدا میدونه تا کی می مونم..
بجای گریه برام دعا کن...

هنوز نفسام میاد و میره..
اشکات و پاک کن دلم می گیره..

رو پیشونیم نوشته که جوون میمیرم..
اشکات و پاک کن تا جون بگیرم..

برو برس به زندگیت ...کار من دیگه تمومه..
الهی خوشبخت بشی ...که خوشبختیت آرزومه..

برو و اصلا فکر نکن خاطره هایی داشتیم.....
یادتم نیار که ما با هم چه روزایی داشتیم.....

برو و اصلا فکر نکن خاطره هایی داشتیم...
یادتم نیار که ما با هم چه روزایی داشتیم...

قربون چشمات... اشکات و پاک کن...
هنوز نمردم ..خوبم نگاه کن...

خدا میدونه تا کی می مونم..
بجای گریه برام دعا کن...

هنوز نفس هام میاد و میره..
اشکات و پاک کن دلم می گیره..

رو پیشونیم نوشته که جوون میمیرم..
اشکات و پاک کن تا جون بگیرم..

تا جون بگیرم ... ***
شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 201
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 523
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,396
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,815
  • بازدید ماه : 8,815
  • بازدید سال : 281,677
  • بازدید کلی : 5,928,402
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..