loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 699 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (9)

 

برترینهای آپارات از دیدگاه احسان علیخانی ....

 

سلام ... برترینهای آپارات از دیدگاه احسان علیخانی .... به ادامه مطلب تشریف ببرید .. در ضمن در آپارات ( کانال قبیله ) هم گذاشته شده

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یک طرفدار در تاریخ 1393/08/16 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا احسان هم باریش بهت میاد هم بی ریش هم چاق بهت میاد هم لاغر هم کت و شلوار بهت میاد هم اسپرت همه چی بهت میاد مهره ی مار داری دیگه،واقعا اجرات عالیه ،توتکی بین تمام مجری های دنیا ،،،،،،عالی هستی عالی خوب میتونی با مهمونای ماه عسل حرف بزنی سوال بپرسی جمع کل کشور ایران رو به داستان های ماه عسل مور د توجه قرار بدی تو مجری گری تو خونته موفق موفق باشی همیشه احسان اقای گل برای خود و خانوادت آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم ممنون برای زحمات خود و همکارانت ممنون.......

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/12 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

*************

ای آن که غمت مسئله آموز من است...
شور غم تو در دل پرسوز من است...
روزی که حسین! بر تو من گریه کنم...
سوگند به تو که بهترین روز من است...
عاشورای حسینی تسلیت باد.

***************************
***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا یوسفی در تاریخ 1393/08/11 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

***
شرمندتم...

اگه تشنگی امونتو برید...

اگه آب به لب خشکت نرسید...

اگه جز من کسی اشکاتو ندید..

شرمندتم...

اگه زیر قولم زدم..

اگه با دستای خالی اومدم..

اگه پیش چشم تو خیلی بدم..

شرمندتم...

چقد دلم می خواست بارون بباره...

که من با مشک خالی برنگردم...

ببخش اگه برای اهل خیمه...

ببخش اگه علمداری نکردم...

شرمندتم...


نوای العطش صدای نالمون...

یادت نره عمو قرار بینمون...

امید خیممون... عموی پهلوون...

علم به دوش من... عموی مهربون...

عموی مهربون ... امید خیممون.......

چقد دلم می خواست بارون بباره...

که من با مشک خالی برنگردم...

ببخش اگه برای اهل خیمه...

ببخش اگه علمداری نکردم...

شرمندتم...

یا ابوالفضل العباس (ع)


***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 19:02 دقیقه ارسال شده است

***
یا اباالفضل (ع)

آموخته ایم از تو وفاداری را /// خون تو نوشت معنی یاری را

ای کاش که آب کربلا می آموخت/// آن روز زچشمت آبرو داری را ...

***

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

***********************
کنار دل و دست و دریا ، اباالفضل / تو را دیده ام بارها یا اباالفضل

تو، از آب، می آمدی، مشک بر دوش / و من ، در تو ، غرق تماشا یا اباالفضل

**************************
الحق که به تو ، نام قمر می آید.....

*****ای ماه ترین عموی دنیا عباس (ع) **********

***
.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

***************
آب میخواهد چه کار ؟ آب آورش را پس دهید.....

آی مردم ! زود عموی دخترش را پس دهید......

دست هایش را چرا در زیر پا انداختید ؟؟؟

زودتر آن سایه بان خواهرش را پس دهید......

لشگر بی آبرو ، این آبروریزی بس است........

مشک یعنی آبروی مادرش را پس دهید.......

****************************************

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

******************
اى آب فرات ازکجا میایى؟
ناصاف ولى چه با صفا میایى،
خودرا نرساندى به لب خشکین حسین،
دیگربه چه رویى به کربلا میایى؟؟؟

****************************

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا یوسفی در تاریخ 1393/08/11 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

****************************

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم...

ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من...

بشنو برادر آه من رحمی نما بر خواهرت...



ای یوسف کنعان من ...نیزه نشین سلطان من...

ای قاری قرآن من ... از چه بریده حنجرت...

ای زاده خیرالنسا ... آرام جان مرتضی(ع)...

خشکیده لبهایت چرا کو ساقی اب آورت...

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم...

ای مهر من ... ای ماه من... از کودکی همراه من...

بشنو برادر آه من... رحمی نما بر خواهرت...



تنهای تنها دل غمین گوید به آوای حزین...

خواهر زغصه این چنین قربان جسم بی سرت...

بر گرد جسم اطهرت آید صدای مادرت...

تنها کنار پیکرت بیچاره مانده خواهرت...

ای عشقم ای آرامشم بار غمت را میکشم...

ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من...

بشنو برادر اه من رحمی نما بر خواهرت...

***********************************

السلام علیک یا سید الشهدا

السلام علیک یا اباالفضل العباس

لبیک یا حسین (ع)

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یه نفر از طرفدارای احسان در تاریخ 1393/08/09 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

وایییییییییییییی که اصلا بهش نمییاد .......این دیگه چیه ببخشیدا ولی انصافا زشت شده ولی یه چوچولو بهش میاد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 435
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,265
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,684
  • بازدید ماه : 7,684
  • بازدید سال : 280,546
  • بازدید کلی : 5,927,271
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..