loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 539 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (21)

 

 

 

اطلاعیه ....

 

 

سلام..در روزهای اخیر سیل زیاد ایمیلهایی رو دریافت کردم که مبنی بر تصادف کردن احسان علیخانی بود..باید بگم این فقط یه شایعه هستش و احسان علیخانی سالم و تندرست در حال ساختن پشت صحنه هستش ..از رفقایی که این شایعه ها رو درست میکنند..

 

 

 

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غزاله در تاریخ 1392/09/26 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلام اوف چه همه خبر دو روز نبودیم ها بابا سمیرا جون به خودت مسلط باش چه همه شعر شکلک اما خوب کاری کردی منم گاهی دیوونه وار دفترم روپر میکنم . راستی خب خداروشکر تصادف شایعه بوده بچه ها شمام خیلی زود هر حرفی رو گنده نکنین واس خودتون وای امروز چقد نصیحت کردم ببخشین شب یلدا بهتون خوش بگذره اولین ساله که شب یلدا خونه نیستم شکلکشکلکشکلک
راستی امان از امتحانای ترم هرکی هم درد منه و بچه شب امتحانه برام دعا کنه مشروط نشم

این نظر توسط faeze در تاریخ 1392/09/25 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم برای چی انگ های احسان خواجه امیری رو اینجا نوشتی ولی دستت درد نکنه.احسان تکه.کلا همه احسان ها تکن(احسان خواجه امیری و احسان علیخانی)شکلک

این نظر توسط eli در تاریخ 1392/09/24 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

این بنده خدا سمیرا چقدر عاشق و شیفتس.عزیزم از من به تو نصیحت این راهی که تو میری آخرش بن بسته مسیرتو عوض کن این تویی که داغون میشی و ضربه میخوری بعضیا به هیچ جاشون نیست

این نظر توسط زهرا سلیمانی فرد در تاریخ 1392/09/24 و 16:18 دقیقه ارسال شده است

123

این نظر توسط ronak در تاریخ 1392/09/24 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

ای خدا بگم چیکارشون کنه خیر ندیدهها...

این نظر توسط s در تاریخ 1392/09/24 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

فقط چند لحظه کنارم بشین
یه رویای کوتاه تنها همین
ته آرزوهای من این شده
ته آرزوهای مارو ببین
فقط چند لحظه کنارم بشین
فقط چند لحظه به من گوش کن
هر احساسیو غیر من توجهان
واسه چند لحظه فراموش کن
برای همین چند لحظه یه عمر
همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یک رویارو بامن بساز
همه آرزوهامو ازمن بگیر
نگاه کن فقط بانگاه کردنت
منو تو چه رویایی انداختی
به هرچی ندارم ازت راضیم
تواین زندگیو برام ساختی
به من فرصت هم زبونی بده
به من که یه عمره بهت باختم
واسه چند لحظه خرابش نکن
بتی رو که یک عمر ازت ساختم
فقط چند لحظه به من فکرکن
نگو لحظه چی رو عوض میکنه؟
همین چند لحظه برای یک عمر
همه زندگیمو عوض میکنه
برای همین چند لحظه یه عمر
همه سهم دنیامو از من بگیر
فقط این یک رویارو بامن بساز
همه آرزوهامو ازمن بگیر ...شکلک

این نظر توسط s در تاریخ 1392/09/24 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

من این جوری نمی تونم یه سدی بین قلب ماست
تو باید غرق شی در من ، بفهمی کی دلش دریاست

من این جوری نمی تونم تو پای من نمی شینی
تورو اونقدر بخشیدم بزرگی مو نمی بینی

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم
چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم

من این جوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه
بهشت هم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه

من این جوری نمی تونم تو اینجایی و من تنهام
دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت می خوام

...شکلک

این نظر توسط s در تاریخ 1392/09/24 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

مگه میشه ماه بیاد تو خواب من

مثل چشمای تو مهربون باشه

مگه میشه عمری از تو بگذره

زندگی برام هنوز جوون باشه

مگه میشه

حتی آیینه حتی قاب پنجره

مثل عکسای تو دلبری نکرد

حال امروزمو از کسی نپرس

دنیا با هیچکی برادری نکرد

گاهی یک خاطره یک عکس قشنگ

از تو دنیامو به غارت می بره

گاهی وقتا خیلی دلتنگ توام

این روزای بی هدف کی می گذره

این روزای بی هدف کی می گذره

این روزای بی هدف که می گذره

گاهی خنده هاتو کمتر می بینم

مثل مهتاب تو حوض خونه ها

گاهی تصویرتو پرپر می بینم

گاهی یک خاطره یک عکس قشنگ

از تو دنیامو به غارت می بره

گاهی وقتا خیلی دلتنگ توام

این روزای لعنتی کی می گذره

این روزای لعنتی کی می گذره...شکلک

این نظر توسط samira در تاریخ 1392/09/24 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

می خوام فراموشت کنم

چشماتو از یاد ببرم

می خوام که از یادم بره

رفتی چی اومد به سرم

دیدم نمیشه

هرچی که خواستم بعد تو

با خاطراتت سر کنم

یا با همین خاطره ها

رفتنتو باور کنم

دیدم نمیشه

دیدم نمیشه هرکسی

جاتو تو قلبم بگیره

این همه خاطرات تو

یه روز تو قلبم بمیره

دیدم نمیشه

واسه بدست آوردنت

چه نقشه ها کشیدم

بعد یه عمر دربدری

دیدی به تو رسیدم

اما نفهمیدم چرا

چی شد ازم جدا شدی

من با تو صادق بودمو

چرا تو بی وفا شدی

هر چی که خواستم نشکنم

با بی خیالی سر کنم

داغ دل شکستمو

با دلخوشی کمتر کنم

دیدم نمیشه هرکسی

جاتو تو قلبم بگیره

این همه خاطرات تو

یه روز تو قلبم بمیره

دیدم نمیشه

... ... ... شکلک

این نظر توسط s در تاریخ 1392/09/24 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

باز یه بغضی گلومو گرفته

باز همون حس دردِ جدایی

من امروز کجامو تو امروز کجایی؟

حالِ تو بدتر از حالِ من نیست

پُشت این گریه خالی شدن نیست

همه درد دنیا یه شب درد من نیست

تو از قبله ی من گرفتی خدا رو

کجایی ببینی یه شب حالِ ما رو

فقط حال من نیست که غرق عذابه

ببین حال مردم مثِ من خرابه کجایی؟...شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 539
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,968
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,387
  • بازدید ماه : 10,387
  • بازدید سال : 283,249
  • بازدید کلی : 5,929,974
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..