loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1695 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (32)

 

 

 

احسان علیخانی در روز تولدش در فیس بوکش ...

 

 

"تصویر خودم، در ساعت تولدم "
رأس ساعت 5 صبح 15 آبان نشستم جلوی دوربین خودم ..
دقیقاً همون ساعتی که 31 سال پیش متولد شدم.
از خودم یه عکس انداختم؛ از خود خودم عکس انداختم. متفاوت ترین عکس 10 سال اخیر زندگیم؛ که در تمام این 10 سال حواسم به دوربین بوده و من میگرفتمش ..
اما اینبار دلم خواست اون منو ببینه ..
اون منو بگیره ..
مثل بچگیم که دقیقاً دوربین من رو، خودم نشون میداد ..
من ساده، صریح، بی آلایش .. بهش خیره میشدم و برام مهم نبود چیزی که اون میگیره خوب میشه یا بد میشه !! یا کسی که میبینه چی راجبش میگه !!  ....

 

ادامه در ادامه مطلب ... بفرمائید ادامه مطلب ... ممنون از پریسا ۷۲ و دوستان دیگه که این مطلب را به دست قبیله رساندند ..

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1392/08/20 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

سلام آقای علیخانی
میخواستم یه مطلبی رو خدمتتون عرض کنم گرچه صحبت دربرابر شما در حد من نیست اما امیدوارم لطف کنید و کامنت من رو بخونید.
من از متنی که نوشته بودید خیلی لذت بردم شاید چون یه جورایی حرف دل خودم بود شایدم یه جورایی حرف دل همه (گرچه کتمانش کنند)!!!!اما بعد از خوندنش یه حس بدی بهم دست داد ..یه حس بد در مورد "خودم"..یادم افتاد که منم قبلا با"خودم" همینطور حرف می زدم و یه جورایی دشمن "خودم" شده بودم!!مدام با لحن های تند "خودم" رو سرزنش می کردم و مقابلش گارد میگرفتم اما این جور مواقع"خودم" آدم که نمی شد هیچ، بیشتر هم طغیان می کرد و مقابلم وامیستاد تا جایی که زورم بهش نمی رسید.. اما بعدا تصمیم گرفتم با "خودم" دوست بشم نه اینکه دیگه سرزنشش نکنم نه اصلا..اما مثل یه دوست دست "خودم" رو بگیرم و باهاش مهربون باشم و از گرفتاری هاش و گندزدناش نجاتش بدم!!اینطور دیگه لازم نیست با "خودم" بجنگم و دیگه مثل قبل از "خودم" ناامید نیستم.
حالا با وجود اینکه هنوزم گند میزنم اما "امیدوارم" که یه روز بزرگ میشم با یه "خود" عزتمند نه خودی که همش توسری خورده و سرخورده شده!!
البته حرفایی که زدم فقط تجربه ای بود که خودم داشتم و اصلا نخواستم قضاوت کنم که الآن شما هم همین حس رو دارید فقط چون خودمم یه آدم عذاب وجدانی هستم با خودم فکر کردم که شاید تجربه من بتونه به شما کمک کنه تا حس و "حال" خوبی داشته باشید!!
تا دیگه نگید"من بیخود"..
"یا علی"

این نظر توسط kermuni در تاریخ 1392/08/18 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

حدیث خانم اگه دروغه بگو دروغه.حیف که ارزش دعوا نداری.به خاطر احسان چیزی نمیگم ولی من کسی نیستم هر کسی از راه برسه بهم متلک بندازه.

این نظر توسط سایه ماه در تاریخ 1392/08/18 و 13:54 دقیقه ارسال شده است


خیلی دلم گرفت وقتی این دلنوشته زیبا و تامل برانگیزو خوندم.حتی بغض کردم. منم مثل ایشون روزای تولدم بیشتر دلم میگیره و دلشوره اینو دارم که یکسال بزرگتر شدم،یکسال دیگه ام از عمر نفس کشیدنم تو دنیا گذشته، اما هنوز نمیدونم دارم کجا میرم؟ یعنی هیچوقت عمیق بهش فک نکردم. اولین باری که حرفای عمو رو خوندم غمگینم کرد بار دوم که دقیق تر خوندم تا منظورشو از نوشتن این کلمات اونم تو روز تولدش بفهمم، به طرز عجیبی تکونم داد چون با این واقعیت تلخ رو به رو شدم که هرچند اینا حرفای دل ایشونه اما متاسفانه حال دل امروز خیلی از ماهاست. نمیدونم بهام موافقین یا نه؟ جالبه دیشب تو هیات حاج آقا میگفت اگه بتونین عمیق و دقیق(نه کلیشه ای) به سه سوال معروف «از کجا آمدم؟چرا آمدم؟به کجا میروم؟» جواب بدین،بردین. همون لحظه یاد حرفای عمو عسلی خودمون افتادم. به هر حال به قول خودشون خوش به حال اوناییکه تو مواجهه با این علامت سوالا یه جواب خوب و منطقی داشته باشن. خوش به حالشون اگه حال دلشون تو روزای تولدشون شبیه حال این روزای احسان عزیز و هر سال من نیست. یعنی به قول حاج آقا خوش به حالشون که اونا بردن.البته سوءتفاهم نشه همونطور که خیلیاتونم گفتین من معتقدم حال این روزای عمو کاملا قابل ستایش و تحسین برانگیزه چون نشون میده ایشون تو زندگیش با خودش به طرز بیرحمانه ای صادقه و این عالیه.یا حق

این نظر توسط s در تاریخ 1392/08/18 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

می روم تا در غبار غم فراموشت کنم ...
سر در اغوش پشیمانی گذارم تا تو را ...
ای امید اتشین با گریه خاموشت کنم ...

این نظر توسط s در تاریخ 1392/08/18 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

می روم شاید فراموشت کنم ... با فراموشی هم اغوشت کنم ...
می روم از رفتنم دلشاد باش ... از عذاب دیدنم ازاد باش ...

این نظر توسط نرگس عسلی در تاریخ 1392/08/17 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااام بچه ها سایت قبیله درست شده عایا اخه برای من باز نمیشهشکلکشکلک

این نظر توسط حدیث در تاریخ 1392/08/17 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

خانم یا افای کرررمونی درست حرف بزن اینجا حرمت داره....
سایت مشکلل داره...
شعورم خوب چیزیه ..

ابجی شومام همه چیرو تایید نکن.....

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/08/17 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی.
اول از همه ایام عزای امام حسین رو به همه تسلیت میگم و عزاداریهاتون ان شاءالله قبول حق..


و بعدش تبریک میگم تولدتون رو به شما آقای علیخانی.

درسته..ما آدما هر چی میکشیم از این من وجودمونه.از این منی که با بزرگ شدن ما اونم بزرگتر میشه و شاید ما هر چی بزرگتر میشیم زورمون کمتر بشه اما اون زورش بیشتر میشه.باید تا وقتی که پر رو نشده پوزشو به خاک بمالیم و نذاریم وجودمون بشه من و بس...

این نظر توسط مهلا در تاریخ 1392/08/17 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
من از1ماه پیش واسه روزتولدتون یک متنی رونوشته بودم ک روزتولدتون هرچی اومدم قبیله بازنشد
لآن هم باگوشی اومدم نمیشه اون متنوبزارم اماخیلی زود میزارمش ایشالا بخونیدوبدونید چقدرهمه دوستون دارن
عاشق این حرفای فلسفیتونپ خیلی خوب مینویسید داداش
تولدتونوازعمق وجودم تبریک میگم داداش بزرگ خودمشکلک

این نظر توسط kermuni در تاریخ 1392/08/17 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

احسان خیلی زیبا دکلمه مینویسه.البته بگم برای تولد احسان جون من باید 4 نفرو ساندویچ دعوت کنم ولی برام خیلی شیرینه.من عاشق این حرکت احسانم. از هیشکی همچین حرکتی ندیده بودم.ولی بازم تولدش مبارک.اینم بگم مدیر وبلاگ خیلی آدم گشادیه چون روز تولد احسان نیومد تبریک بگه.من رفتم 6 اتیشه اونجا تبریک گفتم.ولی بازم تولد احسان جونمو تبریک میگم امیدوارم خود احسانم اینو بخونه.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 195
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 515
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,107
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,526
  • بازدید ماه : 8,526
  • بازدید سال : 281,388
  • بازدید کلی : 5,928,113
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..