loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 669 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (27)

 

 

شرمنده ایم .....

 

 

سلام به همه شما دوستای گل ماه عسلیم ... خوبید ؟؟ خوشید ؟؟؟ عزاداریهایتان قبول درگاه حق ... بینهایت التماس دعا ... سالروز تولد جناب آقای علیخانی را به همه شما  که هوادار ایشان هستید  و به خود آقای علیخانی از طرف قبیله و از این تریبون  تبریک میگم ... ما شرمنده شما شدیم .. شرمنده قبیله شدیم ... بخدا قسم با اتفاقی که غیر قابل پیش بینی  است روبه رو شدیم ..... برامون دعا کنید .. در صدد حل این مشکل هستیم .. پیگیر هستیم ....  الهی  شکر قبیله مثل همیشه دست پره و  قراره با کلی  اتفاقهای خوب خدمت شما  دوستای عزیزمان برسیم .. پیشنهاد میدهم تند تند سایت قبیله را پیگیر باشید تا به محض اینکه سایت آپ شد در خدمت شما باشیم و جا نمانید ...... دوستون داریم به اندازه قدمت ایران ... یا علی

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/08/17 و 12:26 دقیقه ارسال شده است

یکی منو راهنمایی کنه چرا نمیشه ثبت نام کرد؟

این نظر توسط ماه عسلی در تاریخ 1392/08/16 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

سلام به روی ماهتون ... کجایین شما ؟ حتی نمیتونید تصورشو بکنید که چقدر نگران شما و قبیله عزیزمون بودم ... دلم به اندازه قدمت ایران براتون تنگ شده بود ... در ضمن دشمنتون شرمنده باشه ... عزاداریهای شما هم قبول باشه و خیلی التماس دعا از شما عزیزان ... من که لحظه شماری میکنم برای باز شدن سایته قبیله و امیدوارم خیلی زود این اتفاق بیفته ... دوستون دارم ... یا علی

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/15 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

خواهش عزیزم

این نظر توسط مهسا 67 در تاریخ 1392/08/15 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

ملیکای عزیزم ممنووووون خانمی... لطف کردی...

آقای علیخانی تبریک بخاطر شجاعتت... هر کسی نمیتونه اینطوری با خودش روبه رو شه...اما شما بیخود نیستی به دو دلیل از زبان خودت: گاهی گریه کنی و از کسی کینه نداری... این یعنی هنوز خوبی...

در ضمن اون تابلو پشت سرش خیلی عجیبه...

ممنون

این نظر توسط مهشید در تاریخ 1392/08/15 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک


فدا سرتون ...ایشالا که زودی درست شه... دشمناتون شرمنده... یا علیشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/15 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

مهسا جان پست آقای علیخانی:

" هدیه من به خودم، در ساعت تولدم "
رأس ساعت 5 صبح 15 آبان نشستم جلوی دوربین خودم ..
دقیقاً همون ساعتی که 31 سال پیش متولد شدم.
از خودم یه عکس انداختم؛ از خود خودم عکس انداختم. متفاوت ترین عکس 10 سال اخیر زندگیم؛ که در تمام این 10 سال حواسم به دوربین بوده و من میگرفتمش ..
اما اینبار دلم خواست اون منو ببینه ..
اون منو بگیره ..
مثل بچگیم که دقیقاً دوربین من رو، خودم نشون میداد ..
من ساده، صریح، بی آلایش .. بهش خیره میشدم و برام مهم نبود چیزی که اون میگیره خوب میشه یا بد میشه !! یا کسی که میبینه چی راجبش میگه !!
نه موهامو شونه کردم ! نه لباسمو عوض کردم ! و نه دست و صورتم رو شستم ... فقط دوربینو تنظیم کردم ؛ یعنی به دوربین گفتم ببین منو بگیر !! فقط خود خودمو .. میخوام ببینم احسان 31 ساله کیه؟ چه شکلیه؟ اصلاً چی میگه؟! فقط یه دونه انداختم و شد این عکس.
وقتی عکسو دیدم، خندم گرفت؛ چون من که میدونم خودم اینقدری نیستم و هنوز بچه ام ! چون لج میکنم، دعوا میکنم، قهر میکنم،
نق میزنم، میترسم، میخندم، گول میخورم، گول میزنم، گند میزنم، با بدبختی پاک میکنم، فراموش میکنم، و گاهی گریه میکنم ..!
با بچگیم یه فرق بزرگ کردم؛ اون موقعها با دوستام لج میکردم،
این روزها با خودم ..
واقعاً زورم به خودم نمیرسه .. خیلی از دست خودم حرص میخورم ..
خیلی ...
برای همین امسال خواستم تولدم به خودم یه هدیه بدم و شاید بهترین هدیه امسالم شد.. من عکس ساعت 31 ساله شدنم رو به خودم هدیه دادم بلکه من با خودم روبرو شدم و از خودم بپرسم
چه خبر؟
کجا داری میری با این سرعت؟
چی کاره ای؟
حالت خوبه؟!
فکر کردم و مطمئن شدم من در 31 سالگی از هیچ کسی کینه ای ندارم جز خودم که هرچه میکشم از دست خودمه ...
من بیخود .
" 6 صبح 15 آبان 1392 "

اینم عکسی که گذاشته بود:

http://s4.picofile.com/file/7995111826/1441486_551264598289726_974142577_n.jpg

این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/08/15 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

انشاالله درست میشه ما منتظریم ..التما دعا

این نظر توسط solmaz در تاریخ 1392/08/15 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

فدای سرتون .. دشمنتون شرمنده باشه .. هر وقت بذارید ذوق میکنیم

این نظر توسط saharnaz90 در تاریخ 1392/08/15 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

فدایی سرتون بلاخره ک درست میشه مام منتظر میمونیم....قبیله ثابت شدست....

این نظر توسط مهسا 1367 در تاریخ 1392/08/15 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

سلام
خواهش میکنم حداقل تا سایت درست بشه یکی از دوستان لطف کنه بنویسه احسان علیخانی تو فیس بوک چی نوشته؟ انجمن اینجا هم که نمیشه ثبت نام کرد!!!مرسی


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 515
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,132
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,551
  • بازدید ماه : 8,551
  • بازدید سال : 281,413
  • بازدید کلی : 5,928,138
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..