loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 581 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (14)

 

 

 

احسان علیخانی در فیس بوکش ....

 

 

سلام
همه ميدونن من يه پرسپوليسي دو اتيشه ام اما حتما فرهاد مجيدي رو يه ستاره ميدونم در فوتبال و مثل همه ي دوستاي استقلاليم ناراحتم از خداحافظي مظلومانش از فوتبال مثل مهدي مهدوي كيا و در اينده نزديك شايد علي كريمي ...
حس ميكنم داريم اهسته اهسته در همه ي زمينه هاي جذاب و لذت بخش براي مردم بي ستاره ميشيم (فوتبال سينما موسيقي تلويزيون و حتي سياست )
شايد توقع من رفته بالا اما زمان نوجواني ما انگار ستاره ها بيشتر بودند و شايد من ساده تر 8/8/92

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غزاله در تاریخ 1392/08/11 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

من خیلی خیلی ناراحتم من غصه خوردم که اخرین بازی مجیدی رو از دست دادم شکلکشکلکشکلکشکلک عاشق رنگ ابی میمونم تا ابد وداغ دار خداحافظی تلخ فرهاد مجیدی وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم وخیلی برام غیر منتظره بود آبیها باید براش حداقل مراسم خداحافظی بگیرن0 ما آبیها دیگه کاری بابقیه رنگا ندارم فقط ابی ها خیلی کاپیتان مون دوست داریم تا ابد هم کاپیتان فرهاد میمونه توی دل همه مون
مهدی مهدوی کیا خیلی غریب رفت اسطوره ماهم همین طور امیدوارم علی کریمی حالا حالاها باشه یل حداقل انقد مظلوم خداحافظی نکنه به امید مربی گری فرهاد مجیدی

این نظر توسط طاهره ی مظلوم در تاریخ 1392/08/10 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی،جمله ی خانم سمیرا هدیه ای بود که امشب خداوند به من داد!این جمله را توی قلبم نگه میدارم!ممنونم خانم سمیرا!

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/08/10 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

من پیشنهادم اینه که از همین حالا و درطول ایام محرم هر کس به سهم خودش بیاد کاری رو و قدمی رو در راه امام حسین برداره.حالا چیکار کنیم؟
1)هر کس بیاد از عنایات امام حسین(من خودم همین پارسال توی محرم چیزی دیدم و عنایتی از آقا دیدم که حیرت انگیز بود.یا حسین...) مطلبی بذاره و شاید حتی یه جمله یه تحول بزرگ در کسی ایجاد کنه.
2)احادیث امام حسین رو جمع آوری کنیم و هر کسی که دوست داشت بیاد یه حدیث از ایشون بذاره.
3)و فک میکنم مهم ترین کار درک علت قیام امام حسین باشه.و بحث امر به معروف و نهی از منکر.هر کس هر مطلب خوب و کاربردی از این موضوع بسیار مهم داره بیاد برای بقیه هم بذاره که استفاده کنیم.
4)ختم و قرار دعا.که اگه دوست داشتین و اعلام آمادگی کردین بگین که بگم در چه ایامی و چه دعایی بخونیم.

موافقید خواهر برادری خوبم؟
منتظر نظراتتون هستم.
یه صلوات بفرستید هدیه به امام حسین علیه السلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/08/10 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

من پیشنهادم اینه که از همین حالا و درطول ایام محرم هر کس به سهم خودش بیاد کاری رو و قدمی رو در راه امام حسین برداره.حالا چیکار کنیم؟
1)هر کس بیاد از عنایات امام حسین(من خودم همین پارسال توی محرم چیزی دیدم و عنایتی از آقا دیدم که حیرت انگیز بود.یا حسین...) مطلبی بذاره و شاید حتی یه جمله یه تحول بزرگ در کسی ایجاد کنه.
2)احادیث امام حسین رو جمع آوری کنیم و هر کسی که دوست داشت بیاد یه حدیث از ایشون بذاره.
3)و فک میکنم مهم ترین کار درک علت قیام امام حسین باشه.و بحث امر به معروف و نهی از منکر.هر کس هر مطلب خوب و کاربردی از این موضوع بسیار مهم داره بیاد برای بقیه هم بذاره که استفاده کنیم.
4)ختم و قرار دعا.که اگه دوست داشتین و اعلام آمادگی کردین بگین که بگم در چه ایامی و چه دعایی بخونیم.

موافقید خواهر برادری خوبم؟
منتظر نظراتتون هستم.
یه صلوات بفرستید هدیه به امام حسین علیه السلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/08/09 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی.
بچه ها نمیدونم دقیقا چه تعداد به اینجا سر میزنن.اما من یه پیشنهاد دارم برای کسایی که حتی گذری هم شده به اینجا سرکی میکشن.حتما نظرتون رو در موردش بگید.منتظرم.
بچه ها محرم نزدیکه و داره از راه میرسه.محرم یه حال و هوای خاصی برای من داره.یاد ایام گذشته وخونه فامیلایی رفتن که نذری داشتن و اما حالا...شاید خیلی از کسایی که اون موقع ها بودن اما حالا نیستن.چقد دلم تنگ میشه چقد میگیره.دوست دارم حتی ذره ای دل کسی رو نشکنم و نرنجونم وقتی میبینم عاقبت همه میرن...بگذریم.از بحثم دور نشم.

میدونم که همگی خیلی بهتر از من میدونید که امام حسین کشتی نجات هستن. یه روایت از امام رضا شنیدم که فرمودن امام حسین هم سریع نجات میده هم تعداد زیادی رو نجات میده.دقت کردین؟هم سریع هم تعدادزیاد.این هم از کرم و نهایت عشق ائمه به ما شیعیان و محبانه.بازم دقت کردین؟هم شیعیان هم*محبان*به نظر من حتی خواهر برادرای اهل تسنن هم ارادت خاصی به امام حسین دارن و من شنیدم حتی محرم میان برای گرفتن نذری.پس نگاه کنین که دایره محبت اهل بیت چقدر گسترده ست.میدونین دیگه حب و عشق دو طرفس.تا امام حسین جذب نکنه و حب نداشته باشه به ما محاله ما ذره ای بریم سمتش.
حالا پیشنهادم چیه؟؟
کامنت بعد

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/09 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

و البته در رابطه با سیاست هم باید بگم که با صرف شنیدن یک جمله نمیشه بصیرت یک فرد رو شناسایی کرد...

این نظر توسط در تاریخ 1392/08/09 و 22:16 دقیقه ارسال شده است

َشمیم عزیز منم فکر می کنم تو عمیق به مسئله نگاه نکردی،حداقل در رابطه با سریال پژمان!اگه کمی با مفهوم و هدف کلی طنز آشنا باشی و البته سبک کار برادران قاسم خانی برداشتت نسبت به موضوع عوض میشهشکلک هرچند احتیاجی به اطلاعات اضافی نیس فقط کافیه منطقی تر وبا بینش بهتر به موضوع نگاه کنیم اونوقت می بینیم که سریالهایی مثل پژمان نه تنها با نشون دادن بی حرمتی ها، ترد شدن ها،افراط و تفریط گری هاو ...اونها رو تایید نمی کنه که اتفاقا کاملا آشکار و با زبان شیرین مشکلات رو به تصویر می کشه و کاری می کنه که خود مخاطب به نتیجه گیری درستی برسه!فردی که چند وقت پیش دغدغش استخر و ویو و متراژ خونش بود می بینیم که چطور شرایط براش فرق میکنه و نشون میده که خیلی وقتها اتفاقاتی که برای ما مهم و اساسی هستن در واقع خنده دارن!و بر عکس بعضی از اتفاقاتی که با طنز نشون میده رو اگه عمقش رو لمس کنی قلبت به درد میاد!چه بخوایم چه نخوایم در جامعه امروزی ما آدم ساده و نرمال و مثبت که اهل رانت و پارتی و تبانی و زیرمیزی و کلک و حقه نباشه کم پیدا میشه!و اتفاقا این سریال بیشتر به این موضوع اشاره داره!

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/08/09 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

به نام خدا
سلام به همگی.امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه.
در مورد این پست حرف هایی داشتم که دلم نیومد نگفته رد بشم برم.
من خیلی فوتبالی نیستم و در مورد این بحث که فرهاد مجیدی چرا رفت و ...حرفی ندارم چون اطلاعی ندارم.اما در مورد این حرف ایشون که الان توی زمینه های فرهنگی مثل سینما تلویزیون موسیقی ستاره نداریم کاملا باهاشون موافقم.
توی تلویزیونی که توی سریالش مثل پژ...یه آدم نرمال و منطقی و درست!رو به تمسخر میگیرن و راه کج رو جذاب جلوه میدن دروغ رو مسخره کردن رو احترام نذاشتن به بزرگتر رو وغیره رو جذاب و امروزی بودن نشون میدن دیگه چه حرفی باقی میمونه.
اما در مورد سیاست نه!باهاشون کاملا مخالفم.واقعا تعجب کردم از حرفشون.یا ایشون خیلی بد بینن یا خیلی بی بصیرت!مگه ما الان بزرگترین بهترین و بالاترین ستاره رو تو سیاست نداریم و اونم کسی نیست جز رهبر عزیزمون که خدا حفظشون کنه..الان در حال حاضر تو حوضه سیاست ایشون بزرگتین ستاره ما هستن.و شاید بزرگترین نعمتی که در حال حاضر تو این دوره و زمونه داریم که آدم خیلی وقتانمیتونه درست رو از نادرست تشخیص بده.و ایشون همیشه راهنما...ما نعمتی رو داریم که توی غرب یه پایگاه تشکیل دادن به اسم خامنه ای شناسی.یعنی اونا اونقدر از عظمت ایشون میترسن که یه عده آدم جمع کردن که شخصیت واقعی ایشون رو بشناسند.که هرگز هم نخواهند شناخت چون اونا یه چیزو ندارن و اون هم*الله* هست.
من نمیدونم آیا با دقت این حرفو زدن یا ....
به هر حال امیدوارم که ایشون مثل اون دسته از آدمایی نباشن که در مقابل رهبر سینه سپر کردن نه در کنارشون..و خوش بینم به اینکه ایشون از روی ناراحتی عمیق این حرفو زده و حواسش نبوده..

این نظر توسط رنگ شب در تاریخ 1392/08/09 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

اگرچه زیاد از رفتن مجیدی ناراحت نشدمشکلک
اما خب با حرافای علیخانی موافقم...

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1392/08/09 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

مرسیییییییییییییییی زهرا جووووومنشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 517
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,209
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,628
  • بازدید ماه : 8,628
  • بازدید سال : 281,490
  • بازدید کلی : 5,928,215
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..