loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 741 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (38)

 

 

 

 

 

تکذیب یک خبر .......

 

 

 

سلام..رفقای عزیزم کنسرت حمید عسگری که قراره در ساوه برگزار بشه و خبر از حضور احسان علیخانی داده و بنرهاش هم چاپ شده ..باید بگم که اصلا صحت نداره متاسفانه و این سو استفاده از احسان علیخانی هستش..و اصلا با احسان علیخانی در این زمینه صحبتی نشده..این خبر اختصاص سایت قبیله هستش و رسما اعلام میکنیم که چاپ این بنرها و این خبر به هیچ عنوان با احسان علیخانی هماهنگی صورت نگرفته و سر خود این اتفاق افتاده..یا علی..

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farnoosh در تاریخ 1392/07/19 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

البته اینم بگم هیچکدوم ازاینا تقصیر احسان نیس تقصیر ما ادماست که بارویاهامون داریم وقته با ارزشمونو حدر میکنیم امیدوارم منظورمو گرفته باشی فعلا بای ابجی شکلک

این نظر توسط گل سيما ماه زاده در تاریخ 1392/07/19 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

شميم جونم بازم مرسي واقعا مزاحمت شدمشکلک
به حرفات فكر ميكنم آبجي گلمشکلک
من 20 سالمه فكر كنم تو ميشي آبجي كوچيكه من(چون گفتي امسال كنكور داري سنت كمتره) ولي آبجي گل من خيلي حرفات بزرگونه هست من اين حرفها رو بيشتر از بزرگترها شنيدم شايد از لحاظ سني از من كوچيكتر باشي ولي از لحاظ فكري و ديدگاهي خيلي از من بزرگتر و عاقل تري
فقط يه خواهش : اگه ميتوني و وقتش رو داشتي بازم بيا به قول اون شعره منو به حال من رها نكن
تو تنها دوست و آبجي من توي اي دنيايي كه منو درك ميكنه و من ميتونم باهاش راحت درد و دل كنم
عاشقتمممممممممممممممممشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط farnoosh در تاریخ 1392/07/19 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام شمیم جون خوشم میاد از حرفات با رها خوب حرف میزنی ومطمئن باش حرفات جواب میده اگه رها جدی بگیره ممنون خانومیشکلک

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

و در آخر اینم بگم که به خدا گفتی که خدا اگه بهم دادی من از همه گناهام فاصله میگیرم اینم یکی از دام های شیطانه واصلا این فکر شیطانه که به سرت انداخته.مطمئن باش اگه اینجوری بهش نگاه کنی هیچ وقت دست از گناه نمیکشی.شک نکن.
آدم وقتی از گناه فاصله میگیره که از کردارش پشیمون باشه و شرمنده.و زشتیشو ببینه.
پس رها جان آبجی گلم همین امشب بشین خوب به حرفام فک کن و سنگاتو با خودت وا بکن و توبه کن.
تو الان بهترین خواستگارارو میتونی داشته باشی.بهترین زندگی بدون کوچک ترین دغدغه ای.اصلا حیف نیست تمام عمرت با فکر کسی بگذره که حتی لحظه ای از عمرشو به تو فکر نکرده؟؟حیفی عزیزم.شروع کن برای ساختن زندگیت.برو پیش خدا تو آغوشش امن زندگی کن و توبه کن و شروع کن به حذف کردن این آدم از زندگیت.
شاید بگی نشه
اما حاضرم قسم بخورم که میشه.فقط اگه بخوای.قدم اول سخته.همون طور که گفتم آروم آروم حذفش کن.



ودر آخر اینو مگم که اگه *خدا*بخواد میشه.در زمانی و مکانی که حتی فکرشم نمیکردی.اما اگه خدا نخواد *هیچ وقت* نمیشه.پس بسپار به خودش.
دیگه نمیدونم چی بگم.
التماس دعا

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

ودیگه اینکه گفتی چون خدا بهت نداده رفتی سراغ گناه...این اصلا راه درستی نبوده انتخاب کردی.مگه خدا بده بندشو میخواد.مگه خدا لج کرده باهات که بهت نمیدم تا تو بری سراغ گناه و شیطان.نه این کارت اشتباه بوده.برگرد سمت خودش.بخدا منتظرته.به والله قسم منتظرته.اگه منتظرت نبود منو سر راهت نمیذاشت که اینارو بهت بگم.
یکم در موردش فک کن.
درسته؟
نذار شیطان از این مشکلت سواستفاده کنه و تورو به بدترین جاها بکشونه.این راهش نیست مسلمون.
همین امشب توبه کن.همین امشب.با اشک و التماسم توبه کن.از ته ته دلت بخوا ببخشت.به این فک کن که چقد دل پدر مادرتو شکستی با گناهت.چقد امام زمانو ناراحت کردی.چقد به شهدا مدیونی که این همه شهید رفتن خون دادن جون دادن از همه کسشون گذشتن تا دامن ما دخترا پاک بمونه از گناه.بخدا چند تا داستان از شهید شنیدم براتم میذارم بخونی دلت میخواد های های به حال خودت گریه کنی.من خودم وقتی میخوندم از خودم بدم میومد.وقتی به اینا فک کنی واقعا پشیمون و شرمنده میشی و توبه کن و استغفرالله ربی و اتوب الیه رو زیاد بگو دو رکعت نماز بخون.این یه روایته که فرمودن:خدا میگه تو از گناه فاصله بگیر.من زشتیشو نشونت میدم.واقعا اینطوریه.برای خود منم اتفاق افتاده که از گناهی با اراده تمام فاصله گرفتم خدا زشتیشو نشونم داده.یادمه چند وقت پیش با خواهرم خیلی دعوام میشد و خیلی باهاش بد بودم اما با اراده ازش فاصله گرفتم و الان انقدر با هم خوبیم که خیلی به ندرت پیش میاد که با هم قهر کنیم اونم خیلی کوتاه.واقعا زشتی عملم رو دیدم.در حالی که اون موقع فک میکردم کارم درسته.
برای توبه بسم الله...باشه؟

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

خلاصه اینکه هیچ وقت چیزی رو به زور از خدا نخواه.تو دعاتو بکن توکل و توسلتو بکن.سعی کن در راه درست هم قدم برداری و دل خدارو به دست بیاری دیگه باقیشو بسپار دست خدا.
بذار یه داستان دیگه که یه آقایی برام تعریف کرد رو بهت بگم.
یه دختری بوده که کنکوری بوده و عاشق پزشکی خوندن تو تهران.به هر در و دیواری میزده که به این چیزی که میخواسته برسه.خلاصه کنکور میده و تحقیق و استخاره و نظر بقیه و این چیزا میبینه رفتن به تهران به صلاح نیست.اما این گوش نمیکنه.خلاصه میره اونجا.پس ببین خدا اول بهش نمیده هشدارم میده.اما این وقتی به زور ازش میخواد پس بهش داد.این ظاهرا دختر چادری و خوبی بوده.اما وقتی میره تهران گویا مسخرش میکنن به خاطر چادر.و اینم که آدم کم ظرفیت و سستی بوده اول چادرشو کنار میذاره.بعد مانتوشو تنگ میکنه بعد یواش یواش مو بیرون میذاره و خلاصه راه اشتباهو پیش میگیره.بعد پسرای ناسالم دورشو میگیرن و این کارش به جاهای باری میکشه و خلاصه بچه دار هم میشه.متوجه شدی چی گفتم؟(البته توهین به کس خاصی نیست این فقط اتفاقی بوده که در مورد یه آدم کم ظرفیت که حرفو وعده خدارو گوش نکرده افتاده)خلاصه مدرکشو میگیره و برمیگرده شهر خودش اما هیچ کس بهش توجه نمیکنه همه بهش میگن تو درسته پزشکی اما فاسدی.کسی تحویلش نمیگیره.
من اینو میخوام بگم که هیچ وقت چیزیو به زور از خدا نخواه.اون حتما چیزی رو میدونه که ما نمیدونیم.
صلاح ما پیش علم بی پایان خداست.
اصلا یک درصد هم به این فک کن که اون بنده خدا شاید خودش دلش پیش کسی دیگه گیره.

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

واینم بگم که اگه داری کلی از در درگاهش حاجتتو میخوای اما نمیده حتما و صد در صد حکمتی داره که ما نمیدونیم.اصلا ما آدما در حدی نیستیم که بخوایم به حکمت خدا پی ببریم.اینکه حاجتتو از خدا میخوای و دعا میکنی خیلی خوبه اما مشکلت میدونی چیه؟اینکه توکل نداری.نمیسپاری دست خودش.به زور ازش میخوای.اینکه حاجتت روا نشده شاید صلاحت تو این نیست.شاید هنوز وقتش نرسیده.شاید عاقبت به خیریت توش نیست.شاید اگه بهش برسی هزار بار بگی خدایا نخواستم.یا خیلی چیزای دیگه که ما نمیدونیم و فقط خودش میدونه.تو دعاتو کن توسل کن توکل کن و باقیشو بسپار به خودش.مطمئن باش اینجوری آروم تری.یه دوستی داشتم بهم میگفت آدم وقتی چیزی از خدا میخواد خدا همه چیو با هم جمع میکنه بعد نتیجرو بهش میده.خوبی هاش بدی هاش دعاهاش تلاش هاش.پس اینارم در نظر بگیر.و یه نکته خیلی مهم مادره.اینکه دل مادرتو شکستی.چرا دور برم بذار داستان یکی از فامیلامو برات بگم.این بنده خدا بارها و بارها دل مادرشو به ناحق شکسته.هم خودش و هم زنش.و حتی پشیمون هم نیستن از رفتارش با مادرش.و مادرش انقدر بزرگه که باز باهاش مهربونه.اما ته دلش ازش دلگیره.این ته دل مادر مهمه.که ازت راضیه یا نه؟و این بنده خدا هیچ وقت کار براش پیدا نمیشه هر کاریم که پیدا میشه یه گرهی توش میفته که کلا منحل میشه.و به یکی گفتیم مشکلشو گفت ببینید مادر از دستش راضیه یا نه؟؟الان که دارم خودم اینارو مینویسم بغض کردم و موهای تنم سیخ میشه.از عظمت جایگاه مادر...

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

یه بار بشین واقعا به این چیزایی که گفتم فک کن.
و نکته دیگه اینکه میگی خدامنو و دعاهام رو نمیبینه.مگه میشه؟بذار یه چیزی در مورد خودم بگم برات.من پارسال تقریبا صحبتای حاج آقا عالی تو محرمو گوش میکردم.واقعا کولاک حرف میزنه.یه حرفش واقعا منو به فکر برد.اینکه میگفت هیچ چیز تو این جهان اتفاقی نیست.حتی کوچیکترین رخدادای زندگیمون شانسی یست.بلکه همه به اذن خداست.همه با هواس جمع خدا اتفاق میفته.میگفت حتی وقتی یه سوزن تو دستت میره اینجور نیست بگی خب حواسم نبود اتفاقی بود شانسی بود نه اصلا اونم حتما یه حکمتی داشته.
من خیلی به این قضیه فک میکردم.وخیلی حواسم بیشتر بود به اتفاقایی که تو زندگیم میفتاد.خدارو شاهد میگیرم خیلی وقتا یه چیزایی برام پیش میومد حتی خیلی کوچیک که از شوق اینکه خدا چقد حواسش بهم هست اشک میریختم.مثلا یه ماهی میشد که سایت سمت خدا میرفتم نمیتونستم نظر بذارم.همش منتظر بودم که درست بشه اما نشد.تا اینکه تو دلم خیلی ساده و سطحی گفتم خدایا میشد این سایته درست بشه من نظر بذارم و از بچه ها التماس دعا داشته باشم که شروع کنم واسه درس خوندن.چون بقیه میتونستن نظر بذارن اما من نه.خلاصه فرداش رفتم تو سایت دیدم یکی هم اومده همین مشکل منو داشته و گفت که باید چیکار میکردیم که بتونیم نظر بذاریم.اگه بدونی اون لحظه چقد جلو خدا شرمنده شدم؟آخه خودمم چند روزی خیلی دلم گرفته بودو با خدا کمی بد تا میکردم.
خلاصه یکم فک کن به کار خدا حکمتش.اون واقعا حواسش به ما هست.ماییم که ناشکریم.

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

وبعد یه هشدار خیلی خیلی جدی دیگه بهت میدم اینکه هیچ وقت در مورد خدا اینجور فک نکن.و نعوذبالله کفر نگو.خدا خیلی مهربونتر از اونیه که ما فک میکنیم.ما همیشه نیمه خالی لیوان رو میبینیم.تو همین الان بشین تمام نعمت هایی که خدا بهت داده بشمر.بخدا کم میاری.همینکه یه پدر مادر خوب داری یه خونواده خوب یه سقف بالا سرت که راحت بخوابی.یه کشو امنی که شبا با ترس اینکه معلوم نیست فردا زنده باشم یانه(مثل فلسطینیای بیچاره و..)نمیخوابی بلکه راحت سرتو رو بالش میذاری.چرا دور بریم از اینکه مسلمونی شیعه ای خدارو داری اهل بیتو داری.بخدا اینقدر فقیرن اونایی که امامایی مثل ما ندارن.اینقدر فقیرن که امام رضا ندارن.از اینکه خدا حتی بهت اجازه میده باهاش حرف بزنی دعا کنی نذر کنی.اینا همش توفیقه.نادیده نگیر نعمت هایی که خدا بهت داده و تورو خدا نگو خدا منو نمیبینه.خدا دلش میشکنه.خدا خیلیییییییییی خیلییییییییییی مارو میخواد.طوری که وقتی جهان رو خلق کرد گفت همش این جهان یه چیزی کم داره و بعدش انسان رو خلق کرد و به خودش احسنت گفت و از روح خودش در ما دمید.وااای خدا چقد مارو میخوا.

این نظر توسط شمیم26 در تاریخ 1392/07/19 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی و آبجی رها.اول از همه یه تشکر ویژه از فرنوش(با خنده)

ببین رها جان اول از همه این هشدار رو بهت میدم که وقتی فکر و ذکر احسان علیخانی داره حتی تورو از نماز واجبت دور میکنه پس مطمئن باش و شک نکن که راهت داره کج میشه.شک نکن.چون نماز واقعا مثل یه طنابی میمونه که مارو وصل به خدا میکنه و نمیذاره پرت شیم تو جهنم خودمون.
پس یادت باشه اول از همه نمازاتو حتما حتما بخون.اگه میتونی اول وقت بخون بخدا معجزه میکنه.حتی روایت داریم در موردش.حالا یه داستان برات بگم کلی حال کن:
یه بار یه بنده خدایی به مرحوم نخودکی اصفهانی(عارف بزرگی بودن)میگه من سه تا قفل تو زندگیم دارم شما سه تا کلید به من معرفی کن.میگه خب بگو چین قفلای زندگیت.میگه اول اینکه عاقبت به خیری بعدش ازدواج خوب و بعدش اینکه تو هر کاری دست بزنم خیر و برکت توش باشه(اینو خیلی وقت پیش خوندم خدا کنه دقیق گفته باشم اما اصلش همین بود)بعد ایشون میگن کلید اول نماز کلید دوم نماز و کلید سوم هم نماز.یارو میگه حاج آقا سه قفل و یک کلید؟؟میگن :نماز شاه کلید همه مشکلاته.
خلاصه نمازتو به هیچ وجه کنار نذار آبجی.جدی میگم.
میشه بپرسم چند سالته؟؟اینطوری بهتر میتونم کمکت کنم
(بریم کامنت بعد)


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,354
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,773
  • بازدید ماه : 9,773
  • بازدید سال : 282,635
  • بازدید کلی : 5,929,360
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..