loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 425 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

برنامه های جدید شبکه سه سیما ...

 

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: احسان علیخانی با یک برنامه گفتگومحور فرهنگی-اجتماعی متفاوت از ابتدای اسفند هر روز مهمان مخاطبان این شبکه می شود.

ناصر کریمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره جزئیات برنامه های شبکه سه افزود: برنامه های «اکسیر» و جنگ «سه شو» از ابتدای ربیع الاول مهمان شبکه سه سیما می شود.

وی گفت: برنامه «اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی در 52 قسمت به صورت هفتگی روزهای جمعه روی آنتن شبکه سه می رود، هنوز مجری این برنامه مشخص نشده است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما افزود: جنگ «سه شو» با اجرای جواد رضویان و مهران غفوریان که شامل آیتم های طنز است، بعد از ماه صفر پنجشنبه ها و جمعه ها مهمان شبکه سه می شود.

کریمان گفت: برنامه «امضا» نیز با اجرای احسان کرمی چند هفته ای است که روی آنتن رفته است و با شروع ماه ربیع الاول به شکل قوی تر ادامه پیدا می کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاعر شدنم دست خودم نیست به والله هر جمله که با اسم تو گفتم غزلی شد! در تاریخ 1394/10/08 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

***


برای دوست داشتنت...

محتاج دیدنت نیستم..

اگر چه نگاهت آرامم می کند........

محتاج سخن گفتن با تو نیستم..

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند...

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم..

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ، نگاهت کنم .. صدایت را بشنوم..به تو تکیه کنم ..

دوست دارم بدانی ...

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ..

صدایت را می شنوم ..

به تو تکیه می کنم..

همیشه با منی...

و همیشه با تو هستم..

هر جا که باشی...!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط برای تو مینویسم حتی اگر مرا به دنیایی دیگر ببرند !!! در تاریخ 1394/10/07 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

***


هر شب دل من کارش اینه..

جلو عکسات میشینه..

میدونم راهی نیست........

غیر از تنهایی..........

\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"دنیام شده تاریک و تیره........

داره قلبم میمیره..

آخه امشب باز حس کردم..

اینجایی...\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"

گریه ی هر شب من شده عادت تنهایی..

عشق تو تو دل من..

شده باعث رسوایی..

وای از تنهایی.........
.
قلب دیوونه ی من هنوزم دوست داره..

همدم گریه ی من..

شب و این در و دیواره..........

وای از تنهایی...
.
.
.
شاید..............
دیگه از یادت رفتم دارم از پا میفتم..
ولی باز قلب من..
آروم نمیشه..
تنهام..
غم تو باز دوباره تو دلم پا میزاره...
تو که رفتی...
اون می مونه همیشــــه..
.
.
هرکی می بینه. منو میگه از دنیا سیره.......
تقصیر چشم تو بود...
دل من بی تقصیره..
وای از تنهایی.............!



***






شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فریاد را همه می شنوند هنر واقعی شنیدن صدای سكوت است ومن بی صداوآرام به یادت هستم! در تاریخ 1394/10/07 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

***

بادی که گندمزارو عاشق کرد........

ماهی که با برکه نمی خوابه.........

ابری که بارون و نبخشیده........

خورشیدی که دیگه نمی تابه.........

با رفتنت دردام برگشتن..........

کسی که ترکش کردی تنها نیست........

اما یه چیز و تازه فهمیدم..

دنیا بدون عشق دنیا نیست............

حال عجیبی دارم این روزا.........

ابری شدم نزدیک بارونم..

چند تا بهار و بر نمیگردی...

چند سال درگیر زمستونم..

.


.


.





این زمستونم به یاد تو... میمونم..

برف و بارونم به یاد تو... میمونم..

هرچی میتونی نیا و تلافی کن...

من تا میتونم به یاد تو میمونم.. ..............................................!




***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کاش دانه های دلم همچو اناری پیدا بودتا میدیدی هردانه هزاردانه تورا دوست میدارد! در تاریخ 1394/10/01 و 0:12 دقیقه ارسال شده است

***


دلم را چون انارى کاش یک شب دانه مى کردم..
به دریا مى زدم در باد و آتش خانه مى کردم..
چه مى شد آه اى موساى من، من هم شبان بودم..
تمام روز و شب زلف خدا را شانه مى کردم..
نه از ترس خدا، از ترس این مردم به محرابم..
اگر مى شد همه محراب را میخانه مى کردم..
اگر مى شد به افسانه شبى رنگ حقیقت زد...
حقیقت را اگر مى شد شبى افسانه مى کردم..
چه مستى ها که هر شب در سر شوریده مى افتاد..
چه بازى ها که هر شب با دل دیوانه مى کردم..
یقین دارم سرانجام من از این خوبتر مى شد..
اگر از مرگ هم چون زندگى پروا نمى کردم..
سرم را مثل سیبى سرخ صبحى چیده بودم کاش...
دلم را چون انارى کاش یک شب دانه مى کردم..!


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شــب را در زدم باز شد روی ماه تو پیــدا شد ! در تاریخ 1394/10/01 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

***


مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس

طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

زلف او دام است و خالش دانه آن دام و من

بر امید دانه‌ای افتاده‌ام در دام دوست

سر ز مستی برنگیرد تا به صبح روز حشر

هر که چون من در ازل یک جرعه خورد از جام دوست

بس نگویم شمه‌ای از شرح شوق خود از آنک

دردسر باشد نمودن بیش از این ابرام دوست

گر دهد دستم کشم در دیده همچون توتیا

خاک راهی کان مشرف گردد از اقدام دوست

میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق

ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

حافظ اندر درد او می‌سوز و بی‌درمان بساز

زان که درمانی ندارد درد بی‌آرام دوست...



***




شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط واپسین نفس های پاییزت بخیر دوست چهار فصل من !!! در تاریخ 1394/09/30 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

***

شب عاشقان بی‌دل چه شبی دراز باشد... تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد...




بیدارمو هرشب برات ترانه میشه حسم..

پاییزم از اینجا بره تموم نمیشه قصه ام..

من عاشقت موندم اگه یادت نمونده اسمم..

عیبی نداره خوب من یلدات مبارک عشقم ...


یک پاییزه دیگه هم اومد و رفت.....

دنیا عوض نشد........

اما دوست داشتن تو کهنه تر و شیرین تر شد...

مهربونم عمر شادی هایت به بلندی یلدا ...



همه لحظه های پایانی پائیزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ ...

برای آرزوهایت آرزو دارم که برآورده شوند ...

یلدایت مبارک !



***




شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط وپسین پا چهار ! در تاریخ 1394/09/30 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

***

رفیق روزهای قشنگم...!

زمستان هم رسید..

سردت شدخبرم کن تابرایت بسوزم..

بهانه های دنیاتوراازیادم نخواهدبرد.........

درقلبم جاری هستی...

روزهایت پربرف،لبت پرخنده...

یلدایت مبارک..... !



***






شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط گفتند نیست از شب یلدا درازتر پیداست که عاشق نبوده اند یلدایت مبارک عزیزم! در تاریخ 1394/09/30 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

***


شب اول زمستونو ، توی خونه پر مهمونو.......
با تموم سردی این شب ، پر گرمی دلامونو.......
صحبت از گذشته هامونو ، از همه خاطره هامونو.......
آسمون میزنه نم نم ، روی شیشه برف و بارونو.....

قسمت هرکسی بین ، شعرای حافظه امشب.........
قسمتت با من رقم خورد ، مثل یه معجزه امشب..........
توی این هوای عالی ، تو شب بلند یلدا.....
چه تماشایی با تو برفی که میاد تا فردا......


شب یلدامو کل آرزوهامو زیبایی دنیامو..
تقسیم میکنم با تو...
آرامش این سال و دلچسبی این حال و نیتم تو هرفال و....
تقسیم میکنم با تو...




***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط با حس ویرانی بیا تا بشکند دیوار من چیزی نگفتن بهتر از تکرار طوطی وار من! در تاریخ 1394/09/28 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

***


از دست های تو...
کارهای خارق العاده ای بر می آید...
همانجا که هستی، بمان...
اجازه‌ بده شعرها از من برایت بنویسند...
اجازه بده برایت بخوانم..
تا چه اندازه‌ از بَدوِ دوست داشتنت...
پیراهنِ فصل ها
زیباتر شده است..........

در فاصله‌ی پیشانیِ تو...
تا سایه‌ات...
جنگلِ سبزی‌ست.....
که پرنده‌های من..
آنجا آرام می‌گیرند............!



***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بگذار ماه برایِ همیشه پشتِ ابر بماند! وقتی حقیقت چیزی جز دوست داشتنِ تو نیست! در تاریخ 1394/09/28 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

***


باید تو را پنهـان کنم در بین اشعارم..
باید کسی جز تــو نفهمد دوستت دارم..
بایـد شبیــه نقشــه ی دزدان دریــایی........
اسم تو را با رمز در صندوقچه بگذارم..
لو می دهم اسم تو را در دفتر شعرم..
باید تو را مخفی کنم از چشم خودکارم..
لو میدهم راز تو را وقتی که در جمعی.......
بایــد از انجــام طــوافـت دسـت بـردارم..
هر کس تو را دیده شده دردسری تازه........
بیـرون که مـی آیی یقین دارم گرفتارم..
بایـد همیشـه بهـترین دردسـرم باشـی...
بایـد شبیـه غصـه هایم دمپــرم باشـی...
باید بمیرانـی مــرا در اوج بی رحمـی...........
هـر روز اشغـالم کنی اسکنـدرم باشی...
مـن پادشـاه هفـت شهـر عشق عطارم..
وقتـی محبت می کنی تاج سـرم باشی...
میباردامشب روی کاغذ اشک خودکارم..
باید بخـوانی ســـر پناه دفتـرم باشی...
اقرا به اسم خالـق چشمــــــــان زیبایت...
اصلا نخوان ! چشمک بزن پیغمبرم باشی...!


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 202
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 512
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,004
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,423
  • بازدید ماه : 8,423
  • بازدید سال : 281,285
  • بازدید کلی : 5,928,010
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..