loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش! در تاریخ 1394/08/29 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

***


///نه دست خود من نیست باید به تو برگردم..

دنیارو نمی دونم من دور تو می گردم..\"\"\"

با فکر تو می خوابم از فکر تو بیدارم..

نه دست خود من نیست حسی که بهت دارم..

امروز منو در یاب امروزکه می تونی...

تنها به تو حق می دم دنیامو بچرخونی...

یک ثانیه آتیشی یک ثانیه بارونی...

اینقدر ازت دیدم دریارو بسوزونی...

خورشیدو بکش سمتت تو این شب تکراری............

دنیارو نمی دونم تو جاذبشو داری...!\"\"\"/////////


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط غریبه در تاریخ 1394/08/29 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر شما نوشتین عضو بشین بعد میخام عضو بشم نوشته عضویت غیر فعال شده توسط مدیرشکلک

این نظر توسط وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشمانم گذاشت از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نا در تاریخ 1394/08/29 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

***



تو کیستی، که من اینگونه بی تو بی تابم..؟
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم..
تو چیستی، که من از موج هر تبسم تو...
بسان قایق، سرگشته، روی گردابم..!
تو در کدام سحر، بر کدام اسب سپید؟
تو را کدام خدا؟
تو از کدام جهان؟
تو در کدام کرانه، تو از کدام صدف؟
تو در کدام چمن، همره کدام نسیم؟
تو از کدام سبو؟


من از کجا سر راه تو آمدم ناگاه!
چه کرد با دل من آن نگاه شیرین، آه!
مدام پیش نگاهی، مدام پیش نگاه!
کدام نشاه دویده است از تو در تن من؟
که ذره های وجودم تو را که می بینند،
به رقص می آیند،
سرود میخوانند!


چه آرزوی محالی است زیستن با تو
مرا همین بگذارند یک سخن با تو:
به من بگو که مرا از دهان شیر بگیر!
به من بگو که برو در دهان شیر بمیر!
بگو برو جگر کوه قاف را بشکاف!
ستاره ها را از آسمان بیار به زیر؟


ترا به هر چه تو گویی، به دوستی سوگند...
هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه...
که صبر، راه درازی به مرگ پیوسته ست!
تو آرزوی بلندی و، دست من کوتاه..
تو دوردست امیدی و پای من خسته ست..

همه وجود تو مهر است و جان من محروم..

چراغ چشم تو سبزست و راه من بسته است...!!!



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مپرس از من چرا در پيله ی مهر تو محبوسم كه عشق از پيله هاي مرده هم پروانه می سازد! در تاریخ 1394/08/29 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

***

\"\"\"\"\"\"نشستم کنارت عذابم بدی...
عذابم بدی من مدارا کنم..
کنارم پرستیدنو حس کنی...
کنارت خدا رو تماشا کنم..
نشستم ببینم کیم پیشه تو ...
منی که زمین و زمانم تویی...
بگی تا کجایه جهان با منی ...
منی که تمام جهانم تویی...

ببین اسمتو تا صدا میکنم..
تورو از یه دنیا جدا میکنم..
منو زیر تیغ سکوتت نکش...
دارم زندگیمو صدا میکنم..
کنارم بشین و عذابم بده...
همین بودنه تو نیازه منه..
دارم روزو شب زمزمت میکنم..
صدا کردنه تو آوازه منه..

کنارم بشین و عذابم بده ...
همین بودنه تو نیازه منه..
دارم روزو شب زمزمت میکنم..
صدا کردنه تو آوازه منه..


ببین اسمتو تا صدا میکنم..
تورو از یه دنیا جدا میکنم..
منو زیر تیغ سکوتت نکش...
دارم زندگیمو صدا میکنم..
دارم زندگیمو صدا میکنم..!!!!!!!!!!\"\"\"\"\"\"\"


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 498
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,728
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,147
  • بازدید ماه : 8,147
  • بازدید سال : 281,009
  • بازدید کلی : 5,927,734
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..