loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 863 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (29)

 

 

حضور احسان علیخانی در سایت قبیله ....

 

سلام ... احسان علیخانی صبح امروز  15/05/1394 و ساعت 03:04  به سایت آمد و خطاب به همه شما عزیزان یادداشتی گذاشت ... به ادامه مطلب تشریف بیارید ....

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط َAyi در تاریخ 1394/06/12 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

اوووووووووووووه چه قسمی هم میخوره والا باور کردیم rAHA MAHRIجان !

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهمون در تاریخ 1394/05/25 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

وای چه خبره اینجااااا!فکر کردم اشتباهاتی رفتم شب شعر!!!شکلک
فقط من این یادداشت ساده و قشنگ رو مثل آدم آهنی خوندم.

No finglish Toro khoda


شکلک

این نظر توسط تنها شادی زندگی ام این است که کسی نمی داند تا چه حد غمگینم! در تاریخ 1394/05/24 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

***

یـک بــوســه بـرای قلبم یـک بـوســه بـرای تـو...
یک گلبرگ با عطر شعرم هـمـراه نامه های تـو...

گر چه از تو... ،یه جوابم ،نگـرفتـم.. این همـه سـال............
می نویسم .. ،یا نوشتم.. ،هر چه بود حال واحـوال..........

نـامـه بر باد ،نـامـه بر آب ،نـامـه های بـی جواب.........
به نشون و اسم اون که اومد ورفت مثل یه خواب............


چه غریبه این دل من.. ،عشقتو از دست نمی ده..........
بـا تـو ... گـرمـه ،خوشـه بـا تـو ... ،یـه چـراغ نور امیده.........

من هنـوزم ، مـی نویـسم.. ،نامه بـر بـاد و بـر آب.........
نـفـس مـن ، بسـته با این ، نامه های بی جواب.........


...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد همیشه هستی همین حوالی! در تاریخ 1394/05/24 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

***

///////رو در و دیوار این شهر........
همش از تو ... یادگاره........
توی این کوچه تاریک.........
منو .. تنها نمیذاره...........
یاد حرفهای قشنگت...
که تو قلبم لونه می کرد...
یاد دلتنگی چشمات...
که منو بهونه میکرد...
میزنه آتیش به جونم..
پس کجایی مهربونم...؟؟؟
آخه من ترانه هامو..
واسه کی پس بخونم..؟
دل من هواتو کرده..
آخ کجایی نازنینم...
کاشکی بودی و می دیدی...
بی تو ... من تنها ترینم..


///////////////می شینم منتظر اینجا.......................
تا تو... برگردی دوباره....................
تا بشینی... پای حرفام..
بریم تا ماه و ستاره......................
می دونم میای... یه روزی................
یه روزی که خیلی دیره............
یه روزی دل شکسته ام..
سر ابن کوچه می میره../////////////////

میزنه آتیش به جونم..
پس کجایی مهربونم...
آخه من ترانه هامو..
واسه کی پس بخونم..؟
دل من هواتو کرده..
آخ کجایی نازنینم...
کاشکی بودی و می دیدی...
بی تو ... من.. تنها ترینم.. /////////////////////


...


***




شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط برقرار باشی وسبزگل من تازه بمون نفسم پیشکش تو جای من زنده بمون! در تاریخ 1394/05/24 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

***

\"\"\" گل من گوش کن عزیزم ...گلدونت برات می خونه..

تو کدوم باغ قشنگی... ریشه هات زده جوونه........

می دونم وسعت گلدون واسه تو کوچیک و تنگ بود.......

با تموم سادگیهاش واسه من اما قشنگ بود.......

گل من رفتی و گلدون می خونه برات عروسک...........

تو به آرزوت رسیدی باغ خوشبختی مبارک........

اما گاهی من می ترسم.. که تو اونجا خوش نباشی...

نکنه غصه بیاد و گل من ... پژمرده باشی...

گل من خبر نداری دل گلدونت می گیره........

اگه تو پژمرده باشی گلدونت... برات می میره..

گل من نگو که اونجا دل تو برام میگیره...

\"\"\"\"گل من نگو شکستی ... گلدونت .. برات بمیره..\"\"\"\"\"\"

نکنه لگد شه ساقه ات زیر پای هر غریبه........

ساده دل نباش گل من... که دنیا پر از فریبه......

\"\"\"نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشکام .. می ریزه........

\"\"\"\"////////نمی دونی... خاطر تو... واسه من .. چقدر عزیزه.........//////////\"\"\"


...


***





شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خدایا این تو واین دلم! جای نشکسته پیدا کردی پیشکش مهربانی هات! در تاریخ 1394/05/21 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

***



\"\"\"\"\"\"\"وقتی که گریم میگیره دلم میگه مبارکه..........



قدر اشکاتو بدون.. هنوز چشات بی کلکه..



وقتی که گریه ام میگیره یه آسمون بارونی ام..



\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"اما به کی بگم.. خدا ؟؟؟ من.. تو دلم زندونی ام..\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"



سرمو بالا میگیرم.. کسی جوابم نمیده..........



خیلی شباست که رهگذر به گریه هام نخندیده..........



چه روزو روزگاریه منو.. یه دنیا بی کسی.........



شدم یه مشت خاطره ......یه کوره دلواپسی.......



میخوام تلافی نکنم.. حرمت دل رو میشکنم..



دارن به جرم سادگیم .. چوب حراجم میزنند.........



\"\"\"\"\"\"\"\"\"تو این ولایت غریب..... دل مرده ها عزیزترن.........



تقصیر عشق عاشقاست قلبای سنگی میخرن.........\"\"\"\"\"\"



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط چقدر سکوتم درد میکند!ایکاش آسمان چشمانم سرمه اش را آرامتر می کشید! در تاریخ 1394/05/21 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

***

مثل درد من.. تو دنیا
هیچ درد مبهمی نیست.........
تورو دارمو ندارم..
این عذاب ، درد کمی نیست........
اینکه سهم من نمیشی...
یه عذابه ناتمومه...........
مثل پرتگاهی می مونه............
که همیشه پیش ِ رومه..

زندگیم روی مداره..........
بی قراری سپری شد.......
این طواف بی هیاهو......
قصه ی در به دری شد.....
راه برگشتن ندارم..
به جنون کشیده کارم..
ای همه دارو ندارم...
تورو دارم..
یا ندارم..

آخره دنیا همینجاست........
دیر یا زود دیر میشه.........
هرچی کابوس دیده بودیم..............
دیر یا زود تعبیر میشه.......
فکر باختنت منو..
با دلهره درگیر کرده............
زودتر از گذر عمر...........
منو این غم پیر کرده..

زندگیم روی مداره............
بی قراری سپری شد.........
این طواف بی هیاهو............
قصه ی در به دری شد..........
راه برگشتن ندارم..
به جنون کشیده کارم..
ای همه دارو ندارم...
تو... رو دارم..
یا ندارم..!


...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط من چشمانم درد می کندبرای ندیدنت!تو به سویی رفتی وسوی چشمانم رفت برای تو! در تاریخ 1394/05/21 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

***

توغباربی کسی ها گم شدم پیدانمیشم..

به زمین میخورم اما........

تو...نباشی... پانمیشم..

لحظه ها بی تو...همیشه بوی انتظارمیگیرن.......

شب من.. که صبح نمیشه........

لحظه ها چه دیرمیمیرن..........

خواب وازچشام .. گرفته غم سنگین جدایی......

مشمارم ستاره هارو......

تاخودت یه روز بیایی...

من دارم ازپامی افتم..

حس رفتن توپاهام نیست.........

جاده هارومه گرفته........

دیگه برقی توچشام نیست........


...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط انگار که پاي ثانيه ها لنگ مي شود وقتي دلي براي دلي تنگ مي شود! در تاریخ 1394/05/21 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

***

توکه گناهی نداری... اگه من عاشقت شدم..

اگه که دوست دارم تو...رواین روزابیشترازخودم..

توکه گناهی نداری... اگه همش دلواپسم..

وقتی که اسم تو...میادبریده میشه نفسم..

اگه میخوام باتو...باشم ..اگه که آروم ندارم..

نمیتونم گناهشو پای دل تو...بذارم..

توبی گناهی عزیزم... تقصیراین دل منه..

که داره باسادگی هاش اتیش به جونم میزنه......

گناه تونبودونیست... اگه که دل به تودادم..

اگه که جزتو...کسی روتوی دلم راه ندادم..

تقصیراین دل منه.. که گریه هامومیبینی...

به پای تو می افتم و غرورمن رومیشکونی...

\"\"\"من ازتودلگیرنمیشم اگه تو... دوستم نداری...\"\"\"

میدونی که عاشقتم... بازمنوتنهامیذاری...

اگه واسه خاطرتو...دنیاروبرهم میریزم..

گناه این دل منه.. بایدکه اینجوربسوزم..


...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نمیدانی چه رنجی دارد ماندن ! وقتی همه برای رفتنت کاسه به دست گرفته اند! در تاریخ 1394/05/21 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

***

بعد از تو... حالم رو به ویرانی است، باور کن...

هر لحظه‌ام یک مرگ پنهانی است، باور کن...



دارم به پایان می‌رسم.. از این خود آزاری........

اوضاع من.. بدجور بحرانی است، باور کن...



می رفتی... و من خیره بودم.. رو به یک تردید................

ای کاش یک لحظه نگاه تو... مرا ..می‌دید...........



می‌دید اگر شاید مرا .. انکار می‌کردی...

این را که \"دیگر نیستم\" تکرار می‌کردی...


بعد تو...من بودم.. و چشمی که هی هر روز تر می‌شد......

با زوزه‌ی دردی که در من گرگ تر می‌شد.......


من، این من ِ بی‌خود، من ِ بی‌معنی ِ عاصی.............

با فکرهایی بعد تو... یکریز، وسواسی............



ماندم .. که هی سلاخ باشم خنده‌هایم را.........

هی گم کنم.. در خاطرات تو... خدایم را........


بعد از تو... دنیا را به خود نا مهربان کردم..

\"با هر که می‌شد، هر چه می‌شد امتحان کردم\"..........!


...


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 535
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,425
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,844
  • بازدید ماه : 9,844
  • بازدید سال : 282,706
  • بازدید کلی : 5,929,431
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..