مصاحبه با مدیر شبکه ی سه در مورد اینده ی ماه عسل..
سلام..اما موضوع بعدی در مورد برنامه «ماه عسل» است. آیا ممکن است این برنامه ادامه پیدا نکند؟ یا با دست اندازها و چالش هایی مواجه شود؟اصلا یک چنین بحثی نیست. ببینید «ماه عسل» به قول دوستان، یک برندی است مثل برنامه « نود». سازمان، سالها برای این برنامه ها هزینه کرده است. در واقع تبدیل به بخشی از شناسنامه شبکه است. «ماه عسل» ، بعد از 10 سال کار، به اوج پختگی رسیده است. کل مدیریت شبکه و حتی سازمان به علاوه سازندگان در یک مجموعه و پیکره بزرگ تلاش کردند تا از مردم نمره قبولی بگیرند و خدا را شکر دیدید که 96 درصد مخاطبان از ماه عسل بشدت راضی بودند. شاهد این تلاش، نتیجه ای است که می بینیم. حتی اشاره به آن اشتباهاتی هم که می کنید، آنها هم قابل بحث هستند. اولا برنامه «ماه عسل » امسال، نسبت به سالهای قبل رشد عجیبی در تولید محتوا داشته است، من قبلا تعهد کرده بودم که برنامه، محتوا محور خواهد بود، که به این مسئله عمل کردیم..نرجس..زینب محرمی..مروارید..زهرا م..
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !