loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 827 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (25)

 

 

 

حضور احسان علیخانی در سایت قبیله

 

سلام..احسان علیخانی در سایت قبیله حضور پیدا کرد و یادداشت زیر رو نوشت..

 

salam....tabrik bara in eftetah...mardone az inke in site esme man toshe razi nistam va sharmande ....kashki be esme mahe asal bod ...chon man mahe asalo dos daram na ehsan alikhaniyo ....darim ba bacheha mirim mashhad bara adaye nazre mahe asale emsal ...rasti babate tamame lotf ,enerzhi, hemayat,va tahamoleton mamnonam ....doa konid khoda mano jolo shomaha bi abero nakone

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مائده در تاریخ 1393/04/30 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

ماه عسل متفاوت ترین برنامه تلویزیونیه که تا حالا دیدم.......نشان دهنده ی اینه که روش وقت گذاشته شده.....اگه من پسر بودم قطعا سعی میکردم راه آقای علیخانی رو ادامه بدم.....میدونم دخترا هم میتونن مجری شن ولی آخرش میشن یکی مثل آزاده نامداری نه بیشتر........به امید پیشرفت بیشتر این تاک شوی باحال.....شاید روزی یه کاری کنم که بتونم تو برنامه حضور پیداکنم.آقا احسان سلام ما رو هم به امام رضا برسونین،آخه خیلی وقته نرفتم پیشش.......حق نگه دارشکلک

این نظر توسط samiar در تاریخ 1393/04/18 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

واقعااااااااااکه شیماخانووووووووووووووووووووووووم


یعنی چی این حرفا غزاله خانوم خنده چیه من گریم میگیره

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1393/04/17 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

چرا من یه ماهه عضو شدم هنوز تاییدم نکردینشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/08/11 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

آقای علیخانی خیلی عزیزیشکلک
التماس دعا

این نظر توسط نهال در تاریخ 1392/06/19 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش احسان
شما چقد داري شكست نفسي مي كني برادر من
به نظر من شما بهترين بنده خدا هستيد واگر خوب نبوديد اينقدر موفق نبوديد.
چون شما آدم با خدايي هستيد برا همين خدا هم با شماست.
داداش احسان من داداش ندارم برا همين شما را داداش صدا ميزنم.
راستي بزاريد يه چيزي رو بهتون بگم به نظر من شما در عين اينكه آدم با خدايي هستيد وايمان واعتقادتون قويه ولي شيك وبه اصطلاح امروزي هستيد واين برا يك جوون ايراني خيلي خوبه.
داداش احسان خدا شمارو هيچوقت بي آبرو نميكنه پس لطفا ديگه از اين حرفا نزنيد.
راستش منم هفته پيش مشهد بودم واقعا عالي بودوگوشه اي از بهشت رو به چشم خودم ديدم.پيشاپيش زيارتتون قبول باشه.
انشاالله هميشه ودر تمام مراحل زندگي موفق و مويد باشيد.
يا حق

این نظر توسط غزاله در تاریخ 1392/06/19 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه سلام چه خبرايي بله افتخار دادن سرزدن به سايت واقعا . مشهد خوش بگذره به ماه عسليا وخستگي شون رو ازتن دربياره وماروهم ازشرمندگي اين همه زحمتي كه كشيدن راستي منم خيلي شدييد موافقم اسم سايت بذارين ماه عسل فكر كنم همه موافق باشن همه هم قبيله اي ها راضي اند بذارين قبيله ماه عسل. ما هم برنامه ماه عسل رو دوست داريم هم اجراي اقاي عليخاني حالا خودشون از خودشون خوشش نمياد ديگه به ما مربوط نيسشکلک ماهواداريم چه كسي بخاد چه حتي خود اقا عليخاني نخواد ما اجازه براي هواداركسي بودن يا دوست داشتن
كسي نميگيريمشکلک از بعضي كامنتا خنده ام ميگيره مثلا كامنت شيما عزيزمشکلک .. چي بگم يادت نره اقاي عليخاني فقط يه مجريه ها. راستي ممنون از احسان عليخاني كه به سايت سرزد ممنونيمشکلک

این نظر توسط فاطمه احسان در تاریخ 1392/06/19 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

سلام اقااحسان ماروهمدعواکن من خیلی امام رضارودوس دارم خوش بحالتون که داریدمیریدمشهدخییییییییییییییییییلی عزیزی احسان علیخانی

این نظر توسط باران در تاریخ 1392/06/19 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

التماس دعا خیلی..

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/06/19 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

Bah bah , agha ehsan belakhare inja ham tashrif avordan , etefaghan in chand rooze hamash be in feor mikardam ke chera agha ehsan nemiyan inja ... Agha ehsan safar hesabi khosh begzare , shoma kheyli paki khoda be harfetoon goosh mide , vase ma ham doa konid lotfan ...

این نظر توسط E.SH در تاریخ 1392/06/19 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

خدای من.........من تازه از مشهد اومدم.اخه این چه شانسیه که من دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,160
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,579
  • بازدید ماه : 7,579
  • بازدید سال : 280,441
  • بازدید کلی : 5,927,166
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..