loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 455 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (4)

 

 

دانلود تیزر ماه عسل 94..

 

سلام..دانلود تیزر ماه عسل 94 در ادامه ی مطلب..سارا.ح..

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یه جاده یه سفر یه ماه عسل یه سقف که از ستاره پره در تاریخ 1394/03/29 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

***
یه ساله که چشم انتظارم خدا به مهمونیه با تو دعوت بشم..

تو هم صحبت مهربمون منی... کنار تو لبریز آرامشم..

میشه تویه این خونه راهم بدی میشه باز یه مهمون حسابم کنی...

میدونم که سخته ببخشی منو تو میتونی حتی جوابم کنی...

واسه با تو بودن خدا حاضرم تمومه چیزایی که دارم بدم..........

به عشق تو حتی بمیرم کمه نگاه کن چه ماهی من عاشق شدم......

***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط به عشق دیدنت من دیونه نشستم روی پله های خونهامیدوارم تاوقتی برمیگردی نفس کشیدنویادم بمونه در تاریخ 1394/03/29 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

***
دعوتم کردی و میام..
مگه میشه نه بیارم...؟
دور من شلوغه اما........
کسی رو جز تو ندارم..
لغزشامو نمیدیدی......
به دلم ستاره میدی..........
***به من و به آرزوهام..
فرصتی دوباره میدی.............***

دلم برات تنگ شده مهربونم...
خیلی بزرگی و کمم میدونم..
واسه شمردن همه خوبیات...
خدا همیشه قاصره زبونم..

همیشه با یاد تو همنشینم..
دلم میخواد فقط تو رو ببینم..
وقتی که هستی همه چی تمومم........
وقتی که نیستی ضعیف و بی دوومم.........

تو پناهی واسه این دلی که از تو جون میگیره.......
بی تو میمیره..
تو امیدی واسه قلبی که یه عمره گوشه گیره......
بی تو میمیره..

دلم برات تنگ شده مهربونم...

خیلی بزرگی و کمم میدونم..

واسه شمردن همه خوبیات...

خدا همیشه قاصره زبونم..


***



شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط بگین باز بیادو به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه در تاریخ 1394/03/29 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

***

منو.. ببخش...، به حرمت دلای بی ریامون............

منو ببخش... ، بخاطر غروب لحظه هامون...............

منو ببخش...، به لحظه های آبی شبامون............

منو ببخش...

منو ببخش، به عهدی که بستیم پیش خدامون..........

منو ببخش... ، نزار بمیره تو قفس صدامون...........

منو ببخش...، بخاطر دلای هر دوتامون........

منو ببخش...

//////////////////بزار با گرمی دستات...، یه بار دیگه آروم شم..........

بزار توی نگاه تو ... مثل دیوونه ها شم...........

بزار تو مشرق چشمات... ، فقط من باشم .. و حسم..

بزار مردم بدونن من.. ، به دنیای تو ... دل بستم..////////

منو ببخش...، به حرمت دلای بی ریامون.........

منو ببخش، بخاطر غروب لحظه هامون.....

منو ببخش، به لحظه های آبی شبامون.....

منو ببخش...

منو ببخش، به عهدی بستیم پیش خدامون......

منو ببخش، نزار بمیره تو قفس صدامون.......

منو ببخش، بخاطر دلای هر دوتامون.....

منو ببخش...

...



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط می خوابم تا فراموش کنم رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند! در تاریخ 1394/03/29 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

***

تو... که میدونی... همه ی عمرمو اینجا گذاشتمو رفتم..

تو که میدونی بجز آغوش تو جایی نداشتمو رفتم..

اگه رفتمو.. تو ... سراغمو نمیگیری... هنوزم که هنوزه...........

اگه بجز خودم.. کسی نیست که دلش برای من .. بسوزه..........

نه نمی دونی... آخه همه ی غمهامو به تو ... نگفتم..

نه نمی دونی... آخه نخواستم.. از چشم تو بیفتم..

نه نمیگفتم.. آخه تحمل غم منو.. نداری...

نه نمیگفتم.. آخه میترسیدم .. بری تنهام بزاری...


بگو فهمیدی... وقتی میرفتم .. نگرون خودم نبودم..

غم آیندت بدجوری نشسته بود توی همه ی وجودم..

اگه تصویری که ازم تو ذهنت بود و خرابش کردم..

به خاطر خودت دیگه ازم نخواه که پیش تو برگردم........................


نه نمی دونی آخه همه ی غمهامو به تو نگفتم..

نه نمی دونی آخه نخواستم از چشم تو بیفتم..

نه نمیگفتم آخه تحمل غم منو نداری...

نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بزاری...

............................................................



***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 176
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 534
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,115
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,534
  • بازدید ماه : 9,534
  • بازدید سال : 282,396
  • بازدید کلی : 5,929,121
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..