loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 448 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (11)

 

 

حمایت از برنامه بهار نارنج ...  

 

سلام ... برای حمایت از برنامه بهار نارنج راههای ارتباطی در ادامه مطلب ذکر شده ... دوستای عزیز زمان را از دست ندهید ... ریحانه . ا ...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهنازرحمانی در تاریخ 1394/02/18 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سایه پروردبهشتم ازچه گشتم صیدخاک
تیره بختی بین کجابودم کجاافتادم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/02/17 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من نمیتونم جملات قصار بگم فقط میخوام یه چیزایی رو واسه احسان بنویسم من خیلی احسانو دوس دارم خیییییییییییییییلی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمش و باهاش حرف بزنم تو برنامه ماه عسل ایشون که به بخش روابط عمومی میرن من میتونم باهاش حرف بزنم به شرط اینکه خونه تنها باشم که غیرممکنه آخه داداشم خیلی سخت گیره بهم گیر میده میگه چه فایده ای داره میخوای باهاش حرفبزنی منم که نمیتونم بهش بگم احسانو دوس دارم!!!!!من اهل ماسالم احسان تو برنامه بهارنارنج به فردین معصومی که ماسالی هستن (البته این رو کتمان میکنن)گفت مارو ماسال نمیبری من ازش دعوت میکنم که حتما ماسال تشریف بیاره اینجا همه دوسش دارن و طرفدارشن قول میدم بهش خوش بگذره
شکلکشکلکشکلک
خیلی دوست دارم احسان جونم خیییییییییییلی

این نظر توسط ســـر سوزنــــی اگـــر مـــرا مـــیخواست زمــــــــین و زمـان را بــه هم میـــــــدوخـــتم! در تاریخ 1394/01/16 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

***

//////همینــــکه آرزوهایــــم را خــــاک کــــردم..

به آرامش رسیـــدم..

چــــه ســــاده بود خوشبختــــی..........////////////







***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط برو منم برای اینکه راحت بری میگم باشه بروخیالی نیست اما کیستکه نداندبی توتنها چیزی که هست خیال توست در تاریخ 1394/01/16 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

***
باشه اشکالی نداره من عادت کردم..

با تو خوب بودم.. و گفتی که باهات بد کردم..

//////دیگه یواش یواش ازم سراغی نمی گیری...

دای یواش یواش از منم.. فاصله می گیری...

خدا شاهده که بعد من .. هرکی که میاد..........

حتی یه درصدم تو رو واسه خودت... نمیخواد......///////////

//////////////اگه روت... حساس بودم ..، چون دوست داشتم...

به تو دردمو می گفتم.. ، چون دوست داشتم.../////////////////////

\"\"\"چون دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت داشتم و دارم و همیشه خواهم داشت ...........\"\"\"


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط چشمهایم رابستموتوقایـم شدی من هنـوز روزهارا میشمارموتوپیدانمیشوی یامن بازی رابلدنیستم یا توجرزدی! در تاریخ 1394/01/16 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

***
درغروب سخت دنیا یاد یاران میکنم..

درکویر خشک و سوزان رقص باران میکنم..

زندگی مرگ است و مرگ هم زندگی

پس درود برمرگ و مرگ بر زندگی ...........


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کارم از یکی بود و یکی نبود گذشت من در اوج قصه گم شده ام در تاریخ 1394/01/16 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

***
نگـــــــران نباش...
حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام ..
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم..
آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ” زندگیست ”
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت... ” تنگ نشــــود..
راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم..

” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ” .. خــــــوبِ خــــوب...


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کاش می فهمیدی برای این که تنهایم تو را نمیخواستم برعکس برای این که میخواستمت تنهایم! در تاریخ 1394/01/16 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

***

////نه اينكه زانو زده باشم.. و تسليم شدم نه ...

فقط وقتی می جنگيدم .. نگاهی به عقب انداختم ..

ديگر كسی هوايم را نداشت ...

هوای كسی كه به هوای آنها پا به ميدان گذاشته بودم ..

حال فقط پاهایم سست شده ..

من .. برای كی می جنگم ...‏ ؟؟؟ !‏‏!‏‏!‏ //////////





***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط اشکامو پنهونی دارم میریزم دنیا به کام تو برو عزیزم شاید بفهمی مثل من نمیشه فدای خنده های توعزیزم در تاریخ 1394/01/16 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

***

/// بی وفایی کارهر دقیقته...

چی رو داری از من پنهون میکنی...؟؟؟

///////////////من که می دونم .. منو دوست نداری...//////////////

\"\"\"چرا دوست داری باهام بازی کنی...؟؟؟\"\"\"

////////اشکامو پنهونی دارم میریزم..

دنیا به کام تو ... برو عزیزم...

شاید بفهمی مثل من .. نمیشه.......

فدای خنده های تو... عزیزم...////////////////




***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط چه نسل غم انگیزی هستیم دنبال یک اتاق خالیکه موزیک گوش کنیم و چایی بخوریم و حسرت همین!00 در تاریخ 1394/01/16 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

***
بــا سـال نــو چــه ميكنی...؟

بــی مــن.. بــرات قشنــگ شــده......؟

پارســال هميــن موقــع بــا هــم......

اصــلا دل تــو... تنــگ شـــده...؟

مــن كــه از ايــن سفــره نــو......

چيــزی نميخــوام از خـــدا......

فقــط ميخــوام كــه بــم بگــه......

چــرا شــدی ازم جـــــدا.....!!!


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط چه نسل غم انگیزی هستیم دنبال یک اتاق خالیکه موزیک گوش کنیم و چایی بخوریم و حسرت همین!00 در تاریخ 1394/01/16 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

***
بــا سـال نــو چــه ميكنی...؟

بــی مــن.. بــرات قشنــگ شــده......؟

پارســال هميــن موقــع بــا هــم......

اصــلا دل تــو... تنــگ شـــده...؟

مــن كــه از ايــن سفــره نــو......

چيــزی نميخــوام از خـــدا......

فقــط ميخــوام كــه بــم بگــه......

چــرا شــدی ازم جـــــدا.....!!!


***


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,216
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,635
  • بازدید ماه : 7,635
  • بازدید سال : 280,497
  • بازدید کلی : 5,927,222
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..