loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 507 شنبه 27 دی 1393 نظرات (5)

 

دانلود بخش پایانی گفتگوی احسان علیخانی با رادیو هفت ...

 

سلام ... در ادامه مطلب دانلود قسمت ششم و پایانی گفتگوی احسان علیخانی با برنامه رادیو هفت گذاشته شده ... ممنون از حضور تک تک شما عزیزان کنار سایت قبیله ....

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط setare در تاریخ 1393/11/11 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

نخند.مسواك گرونه!!!

این نظر توسط در تاریخ 1393/11/03 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

***
اگه خاطره هام.. ،یادم میارن تو...رو

//////لااقل از تو خاطره هام نرو...//////

***



شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/11/02 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

***
*تو... رو آرزو نکردم.. ته تنهایی جاده

آخه حتی آرزوتم واسه من خیلی زیاده.......

تو ... رو آرزو نکردم این یعنی نهایت درد

\"\"\"خیلی چیزا هست تو دنیا که نمی شه آرزو کرد\"\"\"\"

تو رو تا یادمه از دور از همین پنجره دیدم..

بس که فاصله گرفتی... به پرستشت رسیدم..

من گذشتم از تبی که تو رو تو خونم ببینم ..

\"\"\"راضیم به این که گاهی تو رو می تونم ببینم..\"\"\"

نه امیدی به سفر نیست از همین فاصله برگرد...

خیلی از فاصله ها رو با سفر نمی شه پر کرد...

عمری پای تو نشستم که منو حالا ببینی...

تو مثل کوهی که باید منو از بالا ببینی...


////من گذشتم از تبی که تو رو تو خونم ببینم ..

\"\"\"راضیم به این که گاهی تو ... رو می تونم ببینم..\"\"\"/////////


***



شکلکشکلکشکلک.

این نظر توسط در تاریخ 1393/11/01 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

***
چه ساده رفتم از یادت...
چه بی اندازه بی رحمی...
چقدر این لحظه ها سختن
تو حالم رو نمی فهمی...

دارم یه خاطره از تو...
چشام محتاج بارونه
***فقط یه آرزو دارم..
که برگردی به این خونه***

منو دست کی می سپاری...؟
به جز تو از همه خستم..
تو این دنیای نا آروم
من این دل رو به تو بستم..

شب من چه غریبونست
از این ثانیه بیزارم..
از اون روزی که تو رفتی...
تموم شب بیدارم..

پریشونم از این احساس
پرم از گریه و لبخند
کسی که عاشقش بودم..
چه ساده رفتشو دل کند...

تو چشمای غزل خونت...
چه رویایی ازت ساختم..
ولی با رفتنت این بار
تموم لحظه رو باختم..

شبایی رو که دلگیرم..
همش عکساتو می بوسم....
تو رفتی و منم اینجا
تو تنهاییم می پوسم..

تو این کابوس و تنهایی
همه دنیام بی رنگه
هزار بار تو گوشم خوندن
///که عشقت بر نمی گرده...///

ولی با همه ی حرفا
به این عاشقی می نازم..
بدون که بعد \" تو... \" عشقم...
به هیچکس دل نمی بازم..


...


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/11/01 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

***
شاید بیشتر از من باهاش راحتی

شاید بیشتر از من باهات راحته

\"\"\"همش چشم براهم.. که شاید بیای...\"\"\"

///الان بیست و چهار ماه و چند ساعته......///

***خودت وعده دادی خودت پس زدی...***

///از اون روزی که رفتی... کم طاقتم..///

***نفهمیدی قلب من.. از چی پره***

/ازت بیست و چهار ماهه ناراحتم../


\"\"\"///***\"\"\"توی موج رفتار سرد دوسال

نشستم.. که آب از سرم رد بشه.....

به من باشه که تا تهش تشنه ام..

میرم.. تا نذارم برات ، بد بشه........\"\"\"///***\"\"\"


\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"\"\"***میــــمیـــــرم.. بعد \"تو...\" من میرم..

جای تو ... از قلبم..، حقمو می گیرم..\"\"\"***////////////


\\\\\\\"\"\"****///همش حس میکردم تو پشت دری...

نبودی ... و در وا شد و بسته شد...

با تکرار این لحظه بعد از دو سال....

در خونه هم بی تو... وابسته شد\\\\\\***\"\"\"\"////


///****/////میدونی چون که با احساسم..

هر چی بدتر میشی...

بازم روت... حساسم..

\"\"\"\"بی تابم با خیالت ... هرشب

ای دل کم طاقت.. توبه کن لامصب........\"\"\"

***ضعفم بود.. مهربونی کردن........

هر دفعه میری تو...

چرا من برگردم..؟؟؟***

\\\\\\***///میــــمیـــــرم بعد \"تو...\" من.. میرم..

جای تو... از قلبم .. حقمو می گیرم..\\\\\\***/////////


...


***



شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 457
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,359
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,778
  • بازدید ماه : 7,778
  • بازدید سال : 280,640
  • بازدید کلی : 5,927,365
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..