loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 655 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (18)

 

گزارش ‌نشست بررسی تکنیک‌های نوین اجرای تلویزیونی با حضور احسان علیخانی..

 

سلام..احسان علیخانی، روحیه کاوشگری مجری نسبت به مشکلات جامعه را یکی از رمزهای موفقیت مجریان تلویزیونی دانست و گفت: مجری باید از مشکلات جامعه آگاه باشد و در میان مردم زندگی کند..زهرا م..ارزو..زینب محرمی..


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/10/20 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

*********
امــــــــــــــروز بــــــــــاورم شــــد کــــه

تــــــــــــــــــــــــــــــو...

خسته تــر از آن بودی که بــفهمی دوست داشتنم را

از مــن...

گذشت.............

امــا هر جا هســتی...... ، خسته نباشـــــی . . .


*********************************

این نظر توسط وبلاگ رسمی مهدی عرفان در تاریخ 1393/10/02 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم [لبخند]
من سارا هستم [گل]
چه وبلاگ خوبی داری؟
اگه با تبادل لینک موافقی ؟ منتظرم [گل]

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/10/01 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

***
سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا

اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما

خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم

خدانگهدار ماه صفر ماه محرم

....


***

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا...... در تاریخ 1393/10/01 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

***
بعد از رکوع و سجده و بعد از قیام از دور
هر شب دو زانو می زنم .. با احترام از دور
دستی به روی سینه و دستی به سوی تو.........
روی لبم گُل می کند : آقا سلام از دور..........

شهادت امام رضا (ع) تسلیت باد.


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/10/01 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

***
بر نمی گردم از این پنجره رویایی

تا تبسم بوزد از این پنجره رویایی

صحن در صحن حرم اشک کبوتر جاری ست
موج در موج تنیده ست به هم شیدایی

چشم ها دوخته بر قامت گلدسته یار
شور بر پا شده از این همه بی پروایی

من که سنگینی صد شعله به دوشم دارم ..
عشق باریده بر این دل شده صحرایی

خیز ای عشق مرا رخصت دیداری ده
تا در آغوش کشم گنبدت ای مینایی

دست ها باز هم آهنگ شکفتن دارند
باز هم دست مرا .. گیر تو ای دریایی......

***
ابـر و بـاد و مه و خـورشـیـد و مـن.. و چـرخ و فـلـک ......

آه آقــا ......

نـَفَـس ِ چـنـد، نـفـر دسـت شـمـاسـت ...... ؟

***
در هر جغرافیایی که باشم..
جهت ها تفاوتی ندارند
تمام دامنه های دلم به سمت حـــرم توست.......!!

بک الدخیل یا رئوف....

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/10/01 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

***
به شیشه های اتاقم دوباره«ها» کردم..
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم..
بروی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد.....
به پای شیشه نشستم.. رضا رضا کردم....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا .. در تاریخ 1393/09/30 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

***
\"\"مست بگو... راست بگو...
تا شب یلداست بگو...
تا نفسی هست بگو...
هرچی دلت خواست بگو...

خسته و بی تاب شدم..
محو شدم..، خواب شدم..
خسته از این پنجره ها

\"\"\"منتظرت... قاب شدم..\"\"\"

گریه بر این حال کشید....
اشک بر این فال کشید....
بر تن بی دست خدا
نقش دو تا بال کشید.....

خاک شدم.. پست شدم..
با همه یکدست شدم..
تشنه ی بی آب شدی...
نیست از این هست شدم ..

تلخ بگو... راست بگو...
تا شب یلداست بگو...
تا نفسم.. هست بگو...
هرچی دلت خواست بگو...

خسته و بی تاب شدم..
محو شدم.. خواب شدم..
خسته از این پنجره ها.........

///منتظرت... قاب شدم..///


***مــســت بگو... راســت بگو... ***

///تا شب یلداست بگــــو...///

\"\"\"تا نفسم هست بگو ...\"\"\"

/\"/\"/ هرچی دلت خواست بگــــو... /\"/\"/



***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/09/30 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

***
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود

هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!

تابجنبيم تمام است تمام!!
مهرديدي كه به برهم زدن چشم گذشت....
ياهمين سال جديد!!
بازكم مانده به عيد!!
اين شتاب عمراست ...
من وتوباورمان نيست كه نيست!!

زندگي گاه به كام است و بس است؛
زندگي گاه به نام است و كم است؛
زندگي گاه به دام است و غم است؛
چه به كام و
چه به نام و
چه به دام........
زندگي معركه همت ماست.....زندگي ميگذرد......

زندگي گاه به راز است و ملامت بدهد؛
زندگي گاه به ساز است و سلامت بدهد؛
زندگي گاه به ناز است و جهانت بدهد؛
چه به راز
و چه به ساز
و چه به ناز.......

زندگي لحظه بيداری ماست...................

زندگی میگذرد ...........


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/09/30 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

***

آری امشب شب یلدا است.....

شب فال.....

شب عشق.....

وشب آزادی وشب رهایی....

\"\"\"چیزی به یادم نمی آید..

جز اینکه

/\"/امشب شب تنهایی من.. است...../\"/

یلدایت... مبارک***


***


شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/09/30 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

***
کاش میشد شب یلدا به کنارت باشم..
مرهم وشمع و چراغ شب تارت باشم..
.کاش میشد که بلندای شب یلدا را
به بقیع آیم تا صبح به کنارت باشم.......

\"\"\"هر شبی در غم هجرت شب یلداست مرا..
که به سالی به جهان یک شب یلدایی هست...\"\"\"


***


شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 534
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,114
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,533
  • بازدید ماه : 9,533
  • بازدید سال : 282,395
  • بازدید کلی : 5,929,120
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..