loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/12 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

********************
محرم ... ماه عشق

بیستمین محرم عمرم ...

محرم امسال ...

کاش تحریم شوم از هرچه گناه است و غفلت..........

***********************

یا حسین (ع)

دست من گیر
که این دست همان است که من ..
سال ها از غم هجران تو بر سر زده ام..

\"السلام علیک یا ابا عبدالله\"

****************************





***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/12 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

*****************
تا مشکتو تو آب زدی
موجای دریا شد آروم
تا رو به ساحل اومدی
بغضی نشست توی گلوم..

همون دم بود غربت دنیا شد نصیبم
رو لب گل کرد ناله های امن یجیبم
بلند شو بنگر که شمشیر ها رو کشیدن
آخه می دونن بدون تو من غریبم..
ابا الفضل اباالفضل اباالفضل اباالفضل اباالفضل ابالفضل ابالفضل ابالفضل .............

یا ابالفضل العباس ادرکنا

**********************
***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا یوسفی در تاریخ 1393/08/11 و 19:08 دقیقه ارسال شده است

***
شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم..

اگه پرچمای مشکیت و ندیدم..

اگه هر صدایی جز نوحه شنیدم..

شرمندتم اگه من برای تو سر بارم..

اگه بخشیدی من و اینبارم...

آخه من بد جوری دوست دارم..

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم..

از غمت سر توی دیوار بزنم..

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علمدار بزنم..

شرمندتم...


شرمندتم اگه گاهی وقت ها خود خواه میشم..

جز تو با هر کسی تنها میشم..

اگه هی اسیر دنیا میشم..

شرمندتم اگه من برای تو سر بارم..

اگه بخشیدی من و اینبارم...

آخه من بد جوری دوست دارم...

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم..

از غمت سر توی دیوار بزنم..

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علمدار بزنم..

شرمندتم...

یا حسین (ع)

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

*************
کَس پیش تو دم ز زور و بازو نزند
کو آنکه برابر تو زانو نزند ؟
لب تشنه ز علقمه گذشتی ، آری
دریا که به رودخانه ها رو نزند ...........

*****************

یا اباالفضل العباس ادرکنا

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/08/11 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

********************

نام علمدار سپه آید به گوشم ..
انگار من عمری به او حلقه به گوشم..

جانم بلرزد هر که می گوید «ابوالفضل» ...
سرّی ست خود بنهاده در اعماق گوشم..

//////////////////

آهای عطر گل یاس..... آهای خدای احساس.....

تموم زندگیم فدای یک نگاه حضرت عباس (ع)

***************************************
***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

****************

چون لاله چرا به خون نشستی ، عباس (ع)

کو در تن صد چاک تو دستی ، عباس (ع)

ای سرو قلم قلم روی صفحه ی خاک

رفتی کمر مرا شکستی ، عباس(ع) . . .

**********************
کربلا لبریز عطر یاس شد.....

نوبت جانبازی عباس شد......

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/11 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

***************************************
السلام علیک یا أشبه الناس برسول الله(ص)
ز دستم‌ مي‌ روي‌ اما صدايم‌ در نمي‌آيد..
دلم‌ مي‌سوزد و كاري‌ ز دستم‌ بر نمي‌آيد..
اذان‌ گوي‌ دل‌ بابا، اذاني‌ ميهمانم‌ كن‌..
اگر چه‌ از گلوي‌ تو صدائي‌ در نمي‌آيد..
اگر چه‌ سعي‌ خود را مي‌كنم‌، اما..
نمي‌دانم‌ چرا اين‌ تيرها از پيكر تو در نمي‌آيد......

****************************************
***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا(..) در تاریخ 1393/08/09 و 12:15 دقیقه ارسال شده است


***
من از این زمزمه غافل نمیشم..
همون دیوونمو.. عاقل نمیشم..
منم خب این دلم آروم نداره..
مگه آدم بدا عاشق نمیشن..
منم دل دارم و دلشوره دارم..
میدونم رو سیاهم دورِ راهم..
مگه بعدِ خدا جز تو کسی هست...
به دستش باشه گره ی کورِ کارم ....

\"\"\"نــذر کـــرده ام..

صــد دور تــســبــیــح

\"\" اهدنا صراط المستقیم \"\"

بــخـوانــم..

شــایــد ایــن بــار مـسـیـــرم بــه کــربــلایت افــتــاد... \"\"\"

\" السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین \"

***شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 4,535
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,954
  • بازدید ماه : 10,954
  • بازدید سال : 283,816
  • بازدید کلی : 5,930,541
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..