loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 199 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (2)

 

آخرین نفسهای مشارکت ....

 

سلام..به نفسهای آخر مشارکت امسال رسیدیم..فقط تا ساعت 24 امشب فرصت دارید تا قطره ای از این دریای پاک و زلال باشید..ممنونم بابت تموم اتفاق های خوبی که رقم میزنید..یا علی..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .. در تاریخ 1393/08/02 و 23:53 دقیقه ارسال شده است


***

اشک روی گونه هام یه یادگاریه....

اشک جزو زندگیمه خیلی عادیه....

اشک همدمه چشای بی قرارمه..

اشک مرهم غمای گنگ و مبهمه....

اشک یعنی من .. دلم گرفته از همه

اشک یعنی جای من تو زندگیت کمه

اشک حرف بی صدای قلب خستمه..

اشک رنگه عشقه رنگ غربت و غمه....

اشک آبروی عشق روی صورتم..

جای تو یه آینه مونده توی خلوتم..

راه نداره دل به دل که خیسه چشم من..

اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن

گریه می کنم به حال روز بی خودم..

اشک یعنی کاش عاشقت نمی شدم...



زل زدم به آینه جای چشم تو هنوز...

\"\"\"دوست ندارم.. این عذاب و حس کنی... یه روز\"\"\"

اشک یعنی واستادن تو اوج خستگی..

درده قلبه که نمیشه جایی هم بگی..

رنگ در پریده بس که منتظر شدم..

تو بهم بدی نکردی بد شدم خودم..

پرسه می زنم.. دوباره زیر آسمون

اشک یعنی عطر تو هوای خونمون..

اشک آبروی عشقه روی صورتم..

جای تو یه آینه مونده توی خلوتم..

راه نداره دل به دل که خیسه چشم من..

اشک یعنی با سکوت شب یکی شدن.....

گریه می کنم به حال روز بی خودم..

اشک یعنی کاش عاشقت نمی شدم... ***

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نیوشا در تاریخ 1393/08/01 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت مدیرسایت وجناب آقای علیخوانی من خیلی دوست دارم بدونم چراتوی این چندسالی که من یکی ازکاربراتون هستم(ولی هریه مدتی بایک جیمیل جدید)تاحالا هیچ کدوم ازثبت نام های من باموفقیت انجام نشده؟(هیچوقت لینک فعالسازیروبرام نمیفرستادید)اینجایکی نیست به مشکل من رسیدگی کنه؟؟؟...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,303
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,722
  • بازدید ماه : 7,722
  • بازدید سال : 280,584
  • بازدید کلی : 5,927,309
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..