loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 951 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (9)

 

 

حضور احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین ...

 

 

سلام ... پنج شنبه شب احسان علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین حضور داشتند ... چند عکس در ادامه مطلب هم اضافه شد ... ممنون از دوستان که عکسها را به دست قبیله رساندند

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/22 و 20:39 دقیقه ارسال شده است


\"\"\" کی گفته از عشق ِ تو ... دست می کشم..؟؟؟

دارم با خیالت ...نفس می کشم..

چه حس عجیبی، چه آرامشی

تو هم با خیالم .. نفس می کشی...

می دونم تو هم مثل من .. دلخوری...

تو هم مثل من.. بغضتو می خوری...

نگاهت... پر از حرف و درد دله...

ولی خب تموم میشه این فاصله..... \"\"\"

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/21 و 11:19 دقیقه ارسال شده است


هـرگز فــریب حــیلۀ مردم نمیخورم..
من در بهشت عشق تو ... گندم نمیخورم..
دانشجوی جنونم.. و استاد من عــلیست.....
من پای بحث عشق عــلی جُم نمیخورم ..

\"نرو ای گدای مسکین در خانه ی علی (ع) زن

که علی (ع) زند همیشه در خانه ی گدا را \"

یا علی مدد .....

عید غدیر مبارک ...***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/19 و 22:35 دقیقه ارسال شده است


\"من .. از تو... دل نمی بُرم.. اگر چه از تو ... دلخورم..

اگر چه گفته ای تو ... را به خاطرات بسپرم..

هنوز هم خیال کن.. کنار تو... نشسته ام..

منی.. که در جوانی ام.. به خاطرت... شکسته ام..\"

***\"\"\"تو... در سراب آینه شبانه خنده می کنی...

من .. شکست داده را خودت ... برنده می کنی...\"\"\" ***

\"نیامدی... و سال ها نظر به جاده دوختم..

بیا ببین... که بی تو ... من.. چه عاشقانه سوختم..\"

\"رفیق روز های خوب... رفیق خوب روزها...

همیشه ماندگار من ... همیشه در هنوزها...\"

\"\"\"***صدا بزن... مرا .. شبی به غربتی که ساختی...

\"\"\"***به لحظه ای که عشق را بدون من.. شناختی... \"\"\"***

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/19 و 22:28 دقیقه ارسال شده است


چیزهای زیادی در دستانم نگه داشتم.. که همه را از دست دادم..
ولی هر چه را به خدا سپردم هنوز دارم..
شادمانیت... را به خدا میسپارم..

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/19 و 21:48 دقیقه ارسال شده است


تو دلواپسی چشات اشکیه

نمیشه بگی دلیلش چیه

خستگیا رو از این خسته بگیر...

چی می دونی از غم تو دل تنگ عقاب اسیر..

\"\"\"***که از دور باید نگاهت... کنه.. گریه کنه دل سیر..***\"\"\"

یه نگاه تو... برام خاطره شده خاطره من .. جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی...

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی..


تو باعث شدی... حواسم بره.. خودم حالم از خودم بد تره..

تو دلت از همه چی با خبره...

بمیرم برات که هر ثانیه چشمای تو به دره..

هوا ابریه دل تنگ تو این همه منتظره

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه...

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه...

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی...

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی..

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ... در تاریخ 1393/07/19 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

محال است ببخشم ...
كسي را ...
كه وسط خنده هايم ...
وقتي به يادش مي افتم ...
گريه ام مي گيرد...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 539
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 3,814
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,233
  • بازدید ماه : 10,233
  • بازدید سال : 283,095
  • بازدید کلی : 5,929,820
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..