loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا (..) در تاریخ 1393/07/11 و 12:39 دقیقه ارسال شده است



***این آخربن قدم

برای دیدنت... ***

\\\"\\\"\\\"این آخرین پله

واسه رسیدنت...\\\"\\\"\\\"

***این آخرین نفس کشیدنم..

برای \\\" تو...\\\" ***

\\\"\\\"\\\"***این آخرین تو ... رو ندیدنم..

برای\\\" تو...\\\"***\\\"\\\"\\\"

\\\"برای آخرین نفس بخون... ترانه ای.....

که باید از \\\"تو ...\\\" بگذزم.. به هر بهانه ای.....

که میشه از \\\"تو... \\\" رد شد و نظر به جاده کرد.....

که میشه این غما رو از دلم.. پیاده کرد.....\\\"

\\\"\\\"\\\"بخون ...دوباره خوندنت... برام.. مقدسه...\\\"\\\"\\\"

***بیا ... دوباره دیدنت ... برای من.. بسه...***

\\\"بدون که باید از تو... رد شد و دلو ندید..

باید برید .. و پر زد.. و به آسمون رسید..\\\"

\\\"\\\"\\\"صدا بزن... منو..

که باره آخره...\\\"\\\"\\\"

***بذار ببینمت...

قراره آخره...***

\\\"\\\"\\\"برای باره آخرم شده...

فقط بخند...\\\"\\\"\\\"

***بخند...و چشمای قشنگتو...

بروم ببند...***

\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"بیا به جرم عاشقی بکش منو .. \\\"نرو...\\\"

نگاه کن این تن نحیفو زار و خسته رو...\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"\\\"

\\\"\\\"\\\"تو رو به جون خاطرات خوبمون ..... بمون...\\\"\\\"\\\"

***تو رو به جون خاطرات تلخمون..... نرو...***

\\\"\\\"\\\"\\\"بیاو راحتم کن از نگاه آدما....

نذار... بگیره دامنم.. رو آه آدما....

بگو... چرا باید بسوزه لحظه های من..

به خاطر نگاه اشتباه آدما.........\\\"\\\"\\\"

***برای آخرین نفس بخون... ترانه ای

که باید از تو بگذزم.. به هر بهانه ای

که میشه از تو رد شدو نظر به جاده کرد.....

که میشه این غما رو از دلم پیاده کرد.....****

بخون... دوباره خوندنت... برام.. مقدسه ...

*******
بیا ...

دوباره دیدنت ...

برای من .. بسه ... *******

***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/10 و 12:40 دقیقه ارسال شده است


من .. از زندگی تو هوات خسته ام..
ازت خستم و باز وابستم..
نگو ما کجائیم که شب بین ماست..
خودم هم نمیدونم ..اینجا کجاست.....

\"بیا با هوای دلم سر نکن...
بهت راست میگم ..تو باور نکن...
از این فاصله سهممو کم نکن...
بهت خیره میشم.. نگاهم نکن...\"

تو رنجیدی... و دل ندادم بری...
خودم رو فراموش کردم ..تو یادم بری...
تو یادم بری... زندگیم سرد شه.....
ی روز این پسر بچه هم مرد شه...

\"\"\"ولی هر شب از خواب من.. رد شدی...
به هر راهی رفتم تو ...مقصد شدی...
درست لحظه ای که ازت... میبرم..
تحمل ندارم.. شکست میخورم..
نمیشه تو این خونه پنهون بشم..
بهم سخت میگیری... آسون بشم..\"\"\"

***اگه پای من.. جاده رو برنگشت..
فراموش کن بین ما ..... چی گذشت.....***

من از زندگی تو هوات خسته ام..
ازت خستم و باز وابستم..
نگو ما کجائیم که شب بین ماست.....
\"خودم هم نمیدونم.. اینجا کجاست......\"

\"\"\"بیا ... با هوای دلم.. سر نکن...
بهت راست میگم ..تو باور نکن...
از این فاصله سهممو کم نکن...
بهت خیره میشم..

نگاهم نکن...\"\"\"

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/10 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

به دادش رسیدم.. دلم رو رها کرد...
صداش کردم.. اون وقت رقیبو صدا کرد...
به پاش می نشستم .. خودش دید که خستم..
ولی بی وفا باز رها کرد دو دستم..

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/09 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

دلمان که می گیرد تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم..
\"\"\" خدایا هرگز کسی را به آنچه قسمتش نیست... عادت نده..\"\"\"

***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/09 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

دل من.. سکوتو بشکن,بذار اشک غم بباره..
ابر پیر غصه بازم ,توی چشمام بی قراره..
میدونم اروم نمیشی,حتی باگفتن دردات..
اخ!!!دلم برات بمیرم..,واسه امروزت و فردات..
تو که دیروزت و باختی,باز شکست کوه غرورت..
جز خدا کسی نداری که بشه سنگ صبورت..
خیسی اشک روی گونه ردپای خاطراته..
توی جاده های غربت تنهایی رفیق راته..
دل ساکتو صبورم.. ,بذار حنجره بخونه..
بذار فریاد زمونه تو همه دنیا بمونه..
این همه شعر و ترانه واسه فریاد زدن تو..
ولی افسوس ...که دل تنگ ..,نمیگه راز سکوتو..

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/09 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

همین مسیر را که مستقیم بروی...

می رسی به دو راهی.....

یک راه به من .. ختم میشود....

آن دیگری به ختــم من..

***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/09 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

نوشته ای خطاب به دختران سرزمینم.....

دخترکم.. برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ...

چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی..

کسی که باعث گریه ات میشود را پاک کن..

دخترکم به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن..

بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی..

دخترکم تو زیباترینی..

همیشه با این باور زندگی کن..

خودت را فراموش نکن..

شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد..

اما به یاد داشته باش..

کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند.....

دخترک من ..هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست..

اشتباه که کردی برخیز..

اشکالی ندارد...

بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند....

خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی..

کسی که ذره ای درک داشته باشد خاص بودنت را در می یابد....

زمستان است....

زیاد میشنوی هوا دو نفره است...

به درک که دو نفره است تنها قدم زدن دنیای دیگری دارد..

دخترکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش..

برای پدرت تو ملکه هستی..

گریه کرده ای.. ؟

رنج کشیده ای.. ؟

سرت کلاه رفت ..؟

اذیتت کرده اند.. ؟

عیبی ندارد.. ، نگذار تکرار شود..

گاهی تکرار یک درد دردناک تر است..

احساس تو با ارزش است ..خرج هر کسی نکن..

از تمام مردهایی که میبینی و متلک نثارت میکنند....

از تمام مردان این شهر ممنون باش....

ممنون باش که هر روز لطافت تو را

ظرافت تو را

زیبایت را یادآور میشوند....

تو قدرتمندی که با تمام ضعیف بودنت در برابرت ناتوانند....

آری ناتوانند....

دخترکم تو با ارزشترین موجود زمین هستی..

هیچ گاه فراموش نکن ...

\"\"\" زندگی زیباست ... اما عادلانه نیست ... \"\"\"

گاهی اوقات در شرایطی قرار میگیری که مجبور هستی بین عقل و احساست یکی را انتخاب کنی ، اما این انتخاب فقط و فقط به خاطر اطرافیانت است که اگر به خود ما بود هیچوقت حاضر به حتی فکر کردن به آن انتخاب هم نبودیم اما چه میشود کرد جز گذشتن از تمام احساس و آرزوهای خود به خاطر کسانیکه دوستشان داریم.....

باز هم میگویم ..

\"\"\" زندگی زیباست .... اما هرگز عادلانه نبوده و نیست ... \"\"\"

***
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/09 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

خيلي وقتا بهم ميگن:

چرا ميخندي بگو ماهم بخنديم . . .

\"\"\"اما هرگز نگفتن: چرا غصه ميخوري .. بگو ماهم بخوريم . . .\"\"\"

***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه(فقط احسان علیخانی) در تاریخ 1393/07/08 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام..میشه به وب منم سربزنین لطفا؟
بعد اینکه مرسی از خبرتون خیلی خیلی خوشحال شدمشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/07/03 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

از غربتِ خود هميشه ميگويم.. فاش
تنها، غمِ تنهايي ما باشد کاش
از هر طرفي طعنه شنيدن سخت است...
برگرد... و هواي شيعه را داشته باش...!

یا صاحب الزمان .....
طفل بی حوصله ام..،
خسته ز تعطیلی ها....
مهر من...! زود بیا...
وقت دبستان من است.....!!!

اللهم عجل لولیک الفرج ***شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 206
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 527
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,515
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,934
  • بازدید ماه : 8,934
  • بازدید سال : 281,796
  • بازدید کلی : 5,928,521
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..