loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1323 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (6)

 

احسان علیخانی در فیس بوک ...

 

 

سلام ... احسان علیخانی در فیس بوکش نوشت :

 

 " یه بعد از ظهر دوست داشتنی در کنار عمو حسن و خانواده نازنینش  "

 

 

عکس دیگری در ادامه مطلب از حضور احسان علیخانی در منزل عمو حسن اضافه شد ...

به ادامه مطلب تشریف بیارید

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاسمن در تاریخ 1393/06/06 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

ای جونم احسان .
عموحسن خیلی دوست دارم خیلی گلی
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

بهترین ارزوها رو واستون دارم
میگم خوش بحالتون یه ملت دوستتون دارن واستون دعا میکنن و...
الهی به حق این دعاها و نفسهای پاک عاقبت بخیر بیشن

دوستتون دارم یه دنیا!نه ، یه جهان!نه ، اصلا از زمین تا اسمونشکلکشکلکشکلک
مواظب خودتون باشین

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1393/06/06 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

سلام من هم یه کلیپ داشتم می خواستم بذارم تو اینترنت اما به دلیل سرعت کم اینترنتم نشد من تقریبا همه ی قسمت های ماه عسل 93 رو دارم راستی زهرا خانم شما می تونی به من هم سربزنی.

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/05 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

\"\"\"حال من دست خودم نیست.. ، دیگه آروم نمی گیرم..
دلم از کسی‌... گرفته که می‌خوام.. براش... بمیرم..\"\"\"

باز سرنوشت و انتهای آشنایی.....
باز لحظه‌ های غم‌ انگیز جدایی.....

باز لحظه‌ های ناگزیر دل‌ بریدن.....
بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن.....

پای دنیای تو... موندم.. ، مثل عاشقای عالم
تا منو ببخشی... آخر ، تا دلت بسوزه کم کم

مثل آینه رو به رومه... ، حس با تو بودن من..
دارم از دست تو میرم.. ، عاشقی کن ، منو نشکن...

باز سرنوشت و انتهای آشنایی.....
باز لحظه‌ های غم‌ انگیز جدایی.....

باز لحظه‌ های ناگزیر دل‌ بریدن.....
بازم اول راه و حس تلخ نرسیدن..... *** شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/06/05 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

عصمت به پای عصمت تو سجده می کند
معصومه ای و عصمت کبرای دیگری
ای زینبی که عالمه بی معلمی
زین رو کنی به شهر خودت علم پروری....

میلاد حضرت معصومه (ع) مبارک باد...

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یه دیوونه در تاریخ 1393/06/05 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

ماه عسل فوق العادس اماباوجودمجری فوق العادش همه چی عالی اماکاش سال دیگه هم قاب ماه عسل وجودنازنین اقای علیخانی رودربرداشته باشه عاشقتم عموعسلیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شیوا در تاریخ 1393/06/04 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

عاشق عمو حسنم...
خوش به حالت عموعسلی عزیز....
سلام ما رو هم می رسوندی به این نازنین....
برای ایشون وخانواده عزیزش ارزوی سلامتی و طول عمر دارم و برای شما هم..شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 199
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 509
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,890
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,309
  • بازدید ماه : 8,309
  • بازدید سال : 281,171
  • بازدید کلی : 5,927,896
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..