loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 629 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (23)

یه دلنوشته ی بی نظیر برای ماه عسل و مهمانهایش..

 

سلام..یه دلنوشته ی بی نظیر برای ماه عسل و مهمانهایش که توسط خانم شاپرک نوشته شده حتما ازتون میخوام که بخونیدش..خیلی حال خوبی داره..ممنونم از ایشون بابت قلم خوبشون..البته اول دل پاکی که این حال رو به قلمشون تقسیم کرده..شاپرک..

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/06/01 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

خدایا اگه هنوز بنده ی توئم بشنو حرفمو .. ، حرف قلبمو..
من بدون اون نمیتونم..

خدایا اگه یه وقت کم بیاره و پر بگیره و تا ابد بره... ، شک نکن ... منم
نمیمونم.. *** شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/05/28 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

همین که یک نفر از دور لباسش رنگ تو... باشه

همین که تو مسیر من.. یه گل فروشی پیداشه

بازم یاد تو ... می افتم..

همین که عصر یه جمعه آدم تو خونه تنهاشه..

همین که یک نفر اسمش شبیه اسم تو ... باشه....

بازم یاد تو ... می افتم..

با آهنگی که دوست داشتی... تموم کافه ها بازن....

تموم شهر همدستن منو.. یاد تو ... بندازن....

تو نیستی... سرد و یخبندون تموم فصلا پائیزه....

گذشتن از تو... واسه من ..گذشتن از همه چیزه.....

همین که عکس تنهایی کنار دریا میگیرم..

بدون شب بخیر تو... به خواب گریه ها میرم..

بازم یاد تو ... می افتم..

با هر بارون با هر برفی که میشینه رو این کاجا

میرم.. هرجایی تو این شهر میرم.. هرجای این دنیا

بازم یاد تو ...می افتم..

*** یه وقتایی همه چی هست ولی اونی... که باید نیست...

دوبار ترکم کن ... مردن به این آسونی ها هم نیست..

تو نیستی ... سرد و یخبندون تموم فصلا پائیزه

گذشتن از تو ... واسه من.. گذشتن از همه چیزه..... ***

*** شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/05/27 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

”” یـــــاد تـــــو... ””
حــــــس قشنـــــــگیست 
کــــه در”” دل ””دارم
..
چــه تــو بــاشــی... ؛چــه نبــاشـی ... 
نــــگهش مــــی دارم ..!

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/05/26 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

خدایا به حرمت تموم لحظه های ناب.....

نگیر نگاه نابتو از لحظه هام...

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/05/26 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

تمام لحظه ها بی تو... خاموش شده اند.....چراغی روشن کن...

من.. از بی تو... بودن می ترسم.. ***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/05/26 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

وقتی این شعر را نمی خوانی...
یعنی دست هایت جای دیگری بند است…
اصلا اگر بخوانی هم
مگر کلمات فرو می روند در سیمان؟
مگر می شود خندید به احتمال چند آجر؟!
مرا ببخش که شاعرم..
وقتی که می دانم «دیوار» استعاره نیست.....
خود دیوار است.... !!!

***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط samira usefi (..) در تاریخ 1393/05/25 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

کیک و خودم خریدمش با شمعایی که روشنه

تبریک میگم به خودم .. امروز تولد منه ...

شمعای رو کیکمو روشن و خاموش میکنم ..

هر بار با خودم میگم .. تو... رو فراموش میکنم ..!

چند ساله زنده بودمو .. چند ساله عاشقت شدم..

بی تو ... چه سوت و کوره جشن .... دلگیرم از تولدم ...

مردن و دیر و خستگی دور نبودن تو ... گشت

وقتی تو... نیستی ... زندگی فرقی نداره کی گذشت

*** با سایه ی خودم .. به جات ... امشب و صحبت میکنم ...

به جشن سوت و کور من .. رویاتو ... دعوت میکنم .. ***

کیک و خودم خریدمش با شمعایی که روشنه

\" تبریک میگم به خودم .. امروز تولد منه ... \"

امروز تولد منه.. منی که هیشکی همصدام نبود ... (25/5/73)

***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (..) در تاریخ 1393/05/25 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

انقده دوستت دارم..که
وقتی دستاتو میگیرم..
فکر اینم که چه جوری
جلو اشکامو بگیرم..

حتی بدتر از روزایی
که نبودی تو کشیدم..
فدای نگاه پاکت...
که یه روز خوش ندیدم..

عکست ... گوشه ی این اتاق
رویای بی تو خط خطی
خیال رفتن ندارن
این غصه های لعنتی

عطرت... هوامو میبره
به خاطرات کودکی..
ساعت رفتن دله پر..
به اشکای یواشکی..... ***شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا یوسفی (..) در تاریخ 1393/05/24 و 21:53 دقیقه ارسال شده است


امشب تـــــولـــد منه .. اما تـــو نیستی...

اما تو... نیستی...

شمع و ستاره روشنه اما تــــو نیستی...

اما تو ... نیستی ...

دوستام همه کنارمن .... تنها تــو ... نیستی...

تنها تو... نیستی...

وای به حال اون که دل به تــو... سپـرده..

به تـــــو ... دل داده و دل ازت نــبـــــــرده..

تو شب تولدش.. واسه تـــو ... مـــــــــرده..

شب تـــــولـــد واسه تـــو... مــــــــــرده..

*** بیا بهم تبریــــک نگو ... فقط سـکــوت کن...

اما خودت... بـجـای من.. شمعـا رو فوت کن... ***

امشب تولد منه .. اما تو... نیستی...

شمع و ستاره روشنه اما تو نیستی ...

دوستام همه کنارمن ، تنها تو... نیستی...

تنها تو... نیستی...

امشب تولد منه .. اما تو نیستی ...

** باورم نمیشود ولی انگار 20 سال گذشت ... ***

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/05/24 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

چرا ثبت نام سایتونو غیرفعال کردید؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 541
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 4,336
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 10,755
  • بازدید ماه : 10,755
  • بازدید سال : 283,617
  • بازدید کلی : 5,930,342
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..