loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1087 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (14)

 

 

دانلود کلیپ زیبای عید احسان علیخانی ...

 

 

سلام..تو این مطلب یه کلیپ زیبا از عکسها و فیلم عید احسان علیخانی آماده کردیم که میتونید در ادامه دریافت کنید..ممنونم از خانم فهیمه بابت درست کردن این کلیپ ..فهیمه..

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/29 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

باورم نیست که تو رفتی، گل دل نازک باروون...
باورم نیست تو نباشی، همدم من گلِ گلدون...
چجوری طاقت بیارم شبای دلواپسی رو...
تو ندیدی سوختنم رو تب تند بی کسی رو..
خدا میدونه که رفتن، آخرین جزای من بود..
روز بارونیه چشمات، شبای عزای من بود..
خط فاصله عزیزم، تو نذار بین تو و من..
نگو از قصه ی بارون، نگو از رفتن و رفتن...
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/25 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

گذشته هارو دوره کن روزای خوبمون گذشت...

یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره بر نگشت...

تموم خاطرات تو گذشته با مرور من..

بدون تو به شب رسید روزای سوت و کور من..

روزای سوت و کور من..

بازم تو خواب من با من قدم بزن...

آروم و سر به زیر...

میمیرم از غم و بی خود سراغمو از آدما نگیر...


دوباره بی قراری و دوباره گریه های من..

نمی دونم چرا به تو نمی رسه صدای من..

نگفته های قلبمو نمی دونم به کی بگم..

دلم همیشه روشنه دوباره میرسیم به هم...

دوباره میرسیم به هم .....

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fanos در تاریخ 1393/01/24 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

چرا من تایید نمیشمممممممممممم....دلم میخواد ببینم مطلبا رو اما هیچ کس عضویت منو تایید نمیکنه...شکلک

این نظر توسط fatemeh در تاریخ 1393/01/24 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

مرسی فهیمه جوووووووونشکلکمن نبودم چند وقت چه خبر بوده؟

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/24 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

عاشق اینم که همش به ساعتم نگاه کنم..
قلبمو بی قرار تو لحظه رو چشم به راه کنم..
برای اینکه برسی فقط خدا خدا کنم..
من که دارم حس میکنم خودمو توو ثانیه هات...
دلم برات تنگ شده بود واسه خودت واسه هوات...
واسه یه ذره دیدنت حتی واسه صدای پات...
خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم...
بیشتر از هر چیزی که هست...
زمستون هم دوست داره..
چون سر راهتو نبست...
با نفسات حس میکنم حس میکنم..
وقته نفس کشیدنه..
قلبمو میذارم وسط این سفره ی عید منه..
آیینه ی دلگیر دلم دلش واسه دیدن تو تنگ شده و
میخواد توو چشمات بازم ببینه خودشو..
هر چی که دور و برمه به من داره میگه میای...
خاطره انگیز ِ که تو چند ثانیه دیگه میای...
خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم...
بیشتر از هر چیزی که هست........
زمستون هم دوست داره..
چون سر راهتو نبست..
با نفسات حس میکنم حس میکنم..
وقته نفس کشیدنه...
قلبمو میذارم وسط .. < این سفره ی عید منه ..> ***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/24 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

عاشق اینم که همش به ساعتم نگاه کنم..
قلبمو بی قرار تو لحظه رو چشم به راه کنم..
برای اینکه برسی فقط خدا خدا کنم..
من که دارم حس میکنم خودمو توو ثانیه هات...
دلم برات تنگ شده بود واسه خودت واسه هوات...
واسه یه ذره دیدنت حتی واسه صدای پات...
خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم...
بیشتر از هر چیزی که هست...
زمستون هم دوست داره..
چون سر راهت را نبست...
با نفسات حس میکنم حس میکنم..
وقته نفس کشیدنه..
قلبمو میگذارم وسط این سفره ی عید منه..
آیینه ی دلگیر دلم دلش واسه دیدن تو تنگ شده و
میخواد توو چشمات بازم ببینه خودشو..
هر چی که دور و برمه به من داره میگه میای...
خاطره انگیز ِ که تو چند ثانیه دیگه میای...
خیلی زیاد دوست دارم دوست دارم...
بیشتر از هر چیزی که هست........
زمستون هم دوست داره..
چون سر راهت را نبست..
با نفسات حس میکنم حس میکنم..
وقته نفس کشیدنه...
قلبمو میگذارم وسط .. ***
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fatima در تاریخ 1393/01/22 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکعالیییییی...

این نظر توسط زهرا سلیمانی فرد در تاریخ 1393/01/22 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای عزیزم
شرمنده هم بابت تاخیر در جواب کامتمهای شما هم بابت قطعی سایت و مشکل در تائیدی عضویت رزبلاگ

قطعی سایت موقتی است و ایشالا امروز حل و فصل میشه .. دلیلشم ویروس کشی هست
اما تائیدی عضویت شما دوستای گل در رزبلاگ به دلیل مشکلات خود رزبلاگ هست ... هر وقت این مشکل از طرف خود رزبلاگ حل شود انشالا ما با افتخار در خدمت تک تک شما دوستان هستیم .. خلاصه تو این زمینه دست ما متاسفانه بسته است .

التماس دعا

این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/01/22 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

خواهش ميكنم عزيزم.....
همه باهم التماس بكنيم شايدسعيدجواب داد يكدست كه صدانداره؟
دادااااااااااااااااااااااااش؟پس كجايي؟ماچيكاركنيم؟اصلاسايت چراقطعه؟چرااينجاكسي جواب نميده اونوربهتربودحداقل بعضي موقع هاداداش جواب ميداد

این نظر توسط شبنم پویانفر در تاریخ 1393/01/22 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

سلام مریم جان مرسی ازراهنماییت !


کاش یکی جواب میداد که ماباید چیکارکنیم
آقاسعید توروخدا جواب بدین
ممنونشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 502
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1,794
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,213
  • بازدید ماه : 8,213
  • بازدید سال : 281,075
  • بازدید کلی : 5,927,800
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..