loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 1059 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (24)

 

 

دانلود پشت صحنه ی سه ستاره پخش شده در برنامه گلخانه ...

 

 

سلام..امروز در برنامه گلخانه پشت صحنه ی برنامه سه ستاره رو پخش کرد که خانم رنگ شب اون رو برای دانلود اماده کردند..میتونید در ادامه دریافت کنید.... ممنون از رنگ شب عزیز

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/04 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

روزایی که “تو” توشون نیستی...

حیفم میاد زندگیشون کنم..

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/04 و 17:38 دقیقه ارسال شده است


من به آمار زمین مشکوکم اگر این سطح پر از آدمهاست ...
پس چرا اینهمه دلها تنهاست ..
من و تنهایی من
می نویسم شاید کمی از تنهایی من کم شود

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/04 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

چقد غمگين ودلسردم تواين شبهاي دلتنگي
دلم اروم شو يك لحظه... داري واسه كي مي جنگي؟؟
ديگه اون برنميگرده...نكن گريه...نكن زاري
ديگه بيرون بريز قلبم...همه حسي كه بش داري.....

این نظر توسط ..سمیرا در تاریخ 1393/01/04 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

من دیگه اینجا نمیام با اسم من هر مزخرفی که دلتون میخواد مینویسید و با آبروی آدما چقدر راحت بازی میکنید ... من هر کی که این پیام آخری رو نوشته نمی بخشمش و براش متاسفم ... فقط و فقط به خدا واگذارش میکنم همین براش بسه ............
خدانگهدار برای همیشه .................

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ..سمیرا در تاریخ 1393/01/02 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

احسان جونم عشق من شوهر جونم خیلی دوست دارم واسه خودمی بووووووووووووووووووووووووووووووس

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط .. در تاریخ 1393/01/02 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

کاش ...
صدای بعضی ها رو
می شد بوسید...!!
مخصوصا وقتی ...
اسمتو صدا می زنن...!! شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا.. در تاریخ 1393/01/02 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

توباشی...
باران باشد..
ویک جاده بی انتها.....
به تمام دنیامیگویم :خداحافظ........

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا.. در تاریخ 1393/01/02 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

نرو ...
نرو...
که دلم همش میگیره از من سراغ تو رو ...

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سمیرا.. در تاریخ 1393/01/02 و 1:38 دقیقه ارسال شده است

تمام عمرو کنار من باش ... دیووونگی کن ...
برات میمیرم ...جای دو تامون تو زندگی کن ...

شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ..سمیرا در تاریخ 1393/01/01 و 18:05 دقیقه ارسال شده است


قلب من می گه که هستی اما چشمام می گه نیستی...

خیلی سخته باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی...

بگو که هنوز چشاتو رو به عشق من نبستی...

چشم من می گه تو رفتی اما قلبم می گه هستی...

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم ..

بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم ..

بذار عاشقت بمونم ... بذار عاشقت بمونم ...

حالا که همش تو رویاست ... نذار دلتنگت بمونم ..

مرگ بیداری برا من .. اینو خیلی خوب میدونم ..

بذار عاشقت بمونم .. بذار عاشقت بمونم ...

مگه میشه تو نباشی ... تو مثه نفس می مونی...

دستای گرمتو کاشکی تو به دستم برسونی...

بی تو قلبم بی پناه ِ می میرم وقتی که نیستی ...

مگه میشه باورم شه که تو پیشم دیگه نیستی ...

حالا که همش خیاله بذار دستاتو بگیرم...

بذار تو فرض محالم با تو باشم تا بمیرم..

بذار عاشقت بمونم .. بذار عاشقت بمونم..

حالا که همش تو رویاست نذار دلتنگت بمونم..

مرگ بیداری برا من اینو خیلی خوب می دونم..

بذار عاشقت بمونم.. بذار عاشقت بمونم..

بذار عاشقت بمونم...

شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 533
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,673
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 9,092
  • بازدید ماه : 9,092
  • بازدید سال : 281,954
  • بازدید کلی : 5,928,679
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..