loading...
قبیله هواداران احسان علیخانی
اطلاعیه های سایت..


با عضویت در سایت و خبر نامه از بروزترین مطالب سایت برخوردار شوید..همینک عضو شوید..

عضویت در سایت با عضویت در خبرنامه متفاوته..یعنی هم باید تو سایت عضو بشید و هم خبرنامه..

تمام خبرها و عکسها و مطالب و کلیپها تون رو به saeidsaeidi21@yahoo.com 

بفرستید تا با اسم خودتون در سایت و وبلاگ قرار بگیره در کوتاهترین زمان ممکن..

آخرین ارسال های انجمن
زهرا بازدید : 239 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (7)

 

 

 

نظرات هم قبیله ایها در مورد برنامه سه ستاره ...

 

 

سلام..با گذشت 5 قسمت از برنامه سه ستاره شاید بشه نقدی منصفانه و البته پر پیمون رو بر این برنامه داشت..شاید تو دنیا جزو معدود و یا حتی بی نظیرترین هوادارانی هستیم که اونی رو که قبول داریم رو برنامه شو نقد میکنیم  و خیلی واضح تو سایت طرفداریش منتشر میکنیم..و اصل طرفداری یعنی همین..مچکرم از همه ی شماها..یا علی..

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/12/16 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

من احساس ميكنم زياد به اين برنامه سخت نگيريم چون بحثش با برنامه هاي ديگه احسان فرق ميكنه..حتما خيلي عجله اي بوده چون قبلشم هيچ تبليغي واسش نشد مهم سال تحويله و.. در كل خسته نباشن شکلک

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1392/12/16 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

این جزو برنامها یی بود که اسم اقای علیخانی بود ولی مثل کارهای دیگرشون جذاب نبود من معمولا کارهای ایشون رو می بینم چیزهای زیادی یاد می گیرم ولی این برنامه مثل برنامه های دیگرشون نیست نمی دو نم حس می کنم عجله ای بوده و خیلی بهتر می تونست باشه و یه سوالی برام پیش اومد که مثلا اگر اقای مدیری و عطاران و ستاره های دیگری که شاید خیلی وقت باشه در تلوزیون نبودن یعنی اگر انتخاب شوند میان به برنامه

این نظر توسط .. در تاریخ 1392/12/16 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

ناسپاس از عشق پاکت نیستم
..
من که عمری با خیالت زیستم ..
دوستت دارم.. به جان تو قسم ...
روی حرفم تا ابد می ایستم .. شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط negin0009 در تاریخ 1392/12/16 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

اجرای اقی حسینیان خیلی خسته کننده است

این نظر توسط مینا در تاریخ 1392/12/16 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

با مسءله ی دکور کاملا موافقم.
خیلی شبیه ماه عسله
که به نظرم خوب نیست

این نظر توسط سمیرا.. در تاریخ 1392/12/15 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

چمدون آرزوهات و روی دوشم می کشونم

من با آوازه اسمم تو رو به رویات می رسونم

یه نفر هوام و داره اونی که بنده نوازه

اونی که با یه نگاهش همه دنیام و می سازه

خدا

تو نبودی من زمین می خوردم

تو نبودی روزی صد دفعه می مردم

تو نبودی دلم و به کی می سپردم

تو نبودی من زمین می خوردم

تو نبودی روزی صد دفعه می مردم

تو نبودی دلم و به کی می سپردم
تو می تونی جای من باشی

با همین شهرت و آوازه کافیه خدا یه لحظه

یه نگاه بهت بندازه زیر دین خوبیاتم با یه دنیا بی قراری

ای خدا ممنونم از تو که همش هوامو داری

تو نبودی... من زمین می خوردم..

تو نبودی... روزی صد دفعه می مردم..

تو نبودی... دلم و به کی می سپردم..

تو نبودی ... من زمین می خوردم..

تو نبودی... روزی صد دفعه می مردم..

تو نبودی ...دلم و به کی می سپردم... شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mah در تاریخ 1392/12/15 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

!پرچم از شب اول بود. به فیلمش نگاه کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام..این وبلاگ اختصاصی سایت قبیله هواداران احسان علیخانی است..www.ehsanalikhanighabile.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کانال فیلم قبیله..



    تیزر ماه عسل 93 با حضور ع...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور پ...
    نحوه ی شکل گیری تیتراژ ما...
    پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی...
    همایشی با اجرای احسان علی...
    معرفی احسان علیخانی در کن...
    قسمتی از گلخانه در مورد ...
    قسمت دوم تقدیر از برنامه ...
    مصاحبه شما و سیما با احس...
    تیزر ماه عسل 93 با حضور ش...
    تولدتون مبارک..

     

    امروز ۲۵  شهریور  ماه سال ۱۳۹۵ 

    سالروز تولدتان را تبریک میگوییم..  

        زاهده محمدی -  

    ماندگاری شما آرزوی ماهاست.. 

    اسم و تاریخ تولدتون رو به ایمیل 

    زیر بفرستید تا سایت قبیله

    تولدتون رو تبریک بگه..

    zarahamrah2020@yahoo.com

             

     
     
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3504
  • کل نظرات : 5704
  • افراد آنلاین : 200
  • تعداد اعضا : 5596
  • آی پی امروز : 515
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 2,160
  • باردید دیروز : 2,716
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,579
  • بازدید ماه : 8,579
  • بازدید سال : 281,441
  • بازدید کلی : 5,928,166
  • آمار سایت
    قبیله در اینستاگرام..



    Ehsanalikhanighabile



    قبیله در فیس بوک..


    لوگوی قبیله..